بهترین دستگاه گنج یاب دفینه یابی

بهترین دستگاه گنج یاب دفینه یابی

گنج یاب دفینه یابی

دستگاه گنج یاب برای پیدا کردن دفینه های مدفون شده است، دفینه به مال های دفن شده مانند سکه، جواهرات، اشیاء باستانی در کوه ها صخره ها، زیر خاک و حتی در بعضی از موارد در کف رودخانه ها، گفته میشود.

از دیرباز پیدا کردن دفینه های پنهان شده جزو کارهای هیجان انگیز بین مردم بوده، امروزه با گذشت زمان خریدارانی هستند که این اموال پیدا شده را با قیمت بسیار بالایی خریداری میکنند و از همین رو بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن این دفینه ها میباشند، و این یک مسئله عادی بین همگان است. در حال حاضر و در شرایط بد اقتصادی خیلی از مردم به دلایل زیادی به این کار رو آورند. شرکت فلزیاب براتی بهترین دستگاه گنج یاب دفینه یابی را در اختیار شما قرار میدهد.

اپراتوری کار بسیار پیچیده ای نیست، فقط نیاز به تمرین و تمرکز دارد، یعنی سواد بالا و یا کم به این مسئله ارتباطی ندارد، اما یک دستگاه خوب و کارآمد کمک بزرگی به اپراتور میکند، به دلیل افزایش تولیدکنندگان دستگاه و فروشندگی این مدل سیستم حتما در نظر داشته باشید که هنگام خرید دستگاه از یک شرکت معتبر خریداری کنید، از شرکتی خرید کنید که جا و مکان مشخصی دارند و دستگاه را همراه با تست توسط خودتان خریداری کنید.

شرکت فلزیاب براتی در چندسال اخیر توانسته است که بهترین دستگاه گنج یاب دفینه یابی رو در اختیار هموطنان گرامی در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران قرار دهد، ما با ارائه بهترین سیستم ها به کاوشگران عزیز مفتخریم که جزو برترین شرکت های این حوزه میباشیم، شما میتوانید با شماره 09104043277 با ما در ارتباط باشید و مشاورین ما پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشند.

بهترین گنج یاب دفینه یابی چه ویژگی باید داشته باشد؟

فلزیاب اصلی

این سوالی است که به ذهن خریداران میرسد، بهترین دستگاه گنج یاب باید مشخصاتی از جمله قیمت ارزان، کارایی بالا، سبک و کم حجم باشد، دارای عمق مفید  و …  باشد، یکی از مهمترین فاکتورهای گنج یاب دفینه یابی اورجینال بودنش است، در ادامه توضیحات مختصری راجب این موارد میدهیم.

  • دستگاه باید از نظر قیمتی مناسب باشد، یعنی قیمتی داشته باشد که همه اقشار جامعه قادر به خرید باشند، حال اگر خریدار به سلیقه خودش میخواهد هزینه بالاتری کند هیچ ایرادی ندارد، در وهله اول مهم است که هدف ما در چه عمقی است؟ و آیا دستگاه واقعا عمق مفیدی که نیاز داریم را میزند؟
  • دفینه های سنگین دارای نسخه یا آدرس میباشند و در عمق های بالا هستند، که احتمال دارد با گذشت زمان و فرسایش زمین آثار و علائمش از بین رفته باشد، به همین دلیل نیاز به دفینه یاب است، اما دفینه های سبک در عمق های کمتری هستند. دستگاه هایی که عمق بیشتری را کاوش میکنند طبیعتا قیمت بالاتری دارند.
  • دستگاه گنج یاب دفینه یابی باید سبک و کم وزن و کم حجم باشد، زیرا اپراتور در زمان های نا مناسبی مثل نیمه های شب به جست و جو میرود، پس اگر سیستم وزن زیاد و حجم نامناسب داشته باشد باعث ازیت شدن اپراتور میشود و تمرکزش از بین میرود.
  • عمق زنی سیستم را میتوان اصلی ترین و مهمترین فاکتور یک دستگاه گنج یاب دفینه یابی گفت، گنج یاب دفینه یابی باید عمق دقیق را به کاوشگر اعلام کند، فرقی نمیکند سیستم یک متر عمق بزند یا بیست متر، دقت عمق زنی مهم است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ رایگان با شماره 09104043277 تماس بگیرید.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *