خرید طلایاب و گنج یاب تصویری

خرید طلایاب و گنج یاب تصویری

 جهت خرید طلایاب و گنج یاب تصویری با شماره 09104043277 در تماس باشید.

بنر

طلایاب و گنج یاب برای پیدا کردن فلزات با ارزش مانند دفینه ها و گنجینه ها استفاده میشوند.

شرکت فلزیاب براتی عامل فروش انواع فلزیاب و طلایاب گنجیاب ایرانی و خارجی میباشد. خریداران محترم میتوانند هر سیستمی را که مدنظرشان است را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن سیستم را تحویل بگیرند. تمامی سیستم های شرکت فلزیاب براتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

برای دریافت قیمت انواع فلزیاب و گنج یاب با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

خرید طلایاب و گنج یاب تصویری بستگی به نیاز محیط دارد. هر فلزیاب و گنج یاب تصویری دارای مشخصات و کارایی مختص خودش میباشد. نوع کارکرد سیستم های تصویری متفاوت است و هرکدام متراژ تعریف شده را کاوش میکند.

فلزیاب و گنج یاب تصویری نسبت به دیگر فلزیاب ها عمق بیشتری را کاوش میکند. در اصل این سیستم ها را برای عمق های بالای 4 متر طراحی و تولید کردند. وظیفه اصلی این سیستم ها تصویر برداری از زیر سطح زمین است. با انتقال امواج الکترومغناطیسی به زیر سطح زمین، هرگونه اختلال ایجاد شده را دریافت میکند.

فلزیاب تصویری با برنامه مخصوصی که دارد میتواند تصویر برداری کند. اکثر سیستم های تصویری با برنامه ویژئولایزر همخوانی دارند و با همین برنامه تصویر گرفته شده را میشود آنالیز کرد.

توربو 18000

معمولا دستگاه های تصویری به یک شکل کار میکنند و تصویربرداری میکنند. تصویر برداری یک قسمت از کار میباشد و آنالیز تصویر گرفته شد قسمت مهم کار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

عزیزانی که قصد خرید طلایاب و گنج یاب تصویری را دارند باید در نظر داشته باشند که سیستم کارکرد با این نوع دستگاه ها کمی متفاوت است و نیاز به اطلاعات کافی دارد. یعنی اپراتور باید کار با لپتاپ را بداند. البته بعضی از سیستم ها با گوشی های موبایل هم کار میکنند.

یکی از بهترین سیستم های موجود در بازار جهت خرید طلایاب و گنج یاب تصویری سیستم توربو 18000 میباشد. این سیستم از قابلیت های بسیار ویژه ای برخوردار است.

تکنولوژی استفاده شده در این دستگاه از پایداری بسیار قوی بهره مند است که اپراتور به راحتی میتواند یک کاوش دلخواه داشته باشد. برای خرید طلایاب و گنج یاب تصویری توربو 18000 با شماره 09104043277 در ارتباط باشید. مشاورین ما در هر ساعت از روز پاسخگوی شما عزیزان هستند.

توربو

عملکرد دستگاه گنج یاب توربو 18000 را در هیچ یک از دیگر دستگاه ها پیدا نمیکنید.

این دستگاه علاوه بر یافتن اشیاء فلزی زیر سطح زمین، قادر از عوارض طبیعی خاک را نیز مانند لایه های غیرطبیعی زمین، حفره ها، اتاقک ها، تونل ها و غارها را نیز شناسایی و کشف کند.

فروش پیشرفته ترین گنج یاب تصویری یعنی توربو 18000 با توجه به قیمت روز ارز فروخته میشود.

از مهمترین ویژگی های استفاده از فناوری با پردازش بالا میباشد. همچنین اندازه گیری هوشمند ابعاد اجناس و ناهانجاری های زیر سطح زمین مانند حفره های غیر طبیعی میباشد. خرید طلایاب و گنج یاب تصویری توربو 18000 در شرکت براتی همراه با تست و آزمایش توسط خود خریدار انجام میگردد.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *