فروش فلزیاب و طلایاب و گنج یاب

فروش فلزیاب و طلایاب و گنج یاب 

فروش طلا یاب

شرکت فلزیاب براتی وارد کننده انواع فلزیاب و طلایاب و گنج یاب در ایران می باشد، فروش فلزیاب و طلایاب و گنج یاب فروش سیستم به سلیقه مشتری انجام می گردد، تست سیستم به خواست مشتری و طبق درخواستش انجام می شود، ما به آسان ترین روش ممکن سیستم را به خریدار آموزش می دهیم و نیاز به سواد بالا و تخصص نیاز نیست.

فلزیاب و طلایاب و گنج یاب دستگاهی برای شناسایی فلزات و گنج های دفن شده می باشد، این سیستم ها از تفریحات و سرگرمی های هیجان انگیز قدیمی می باشد، امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب نیز پیشرفت قابل چشمگیری داشته است، اگر شما هم به هیجان علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم با خرید یک گنج یاب به دنیای شگفت انگیز دفینه و گنج وارد شوید، برای خرید و مشاوره رایگان با شماره 09104043277 تماس بگیرید.

معرفی گنج یاب پر فروش 

گنج یاب کامپکس: این گنج یاب نقطه زن می باشد و کار کردن با سیستم نیاز به سواد و تخصص خاصی ندارد، با کمترین تجربه و سواد می توانید بهترین بهره را از این سیستم ببرید، این فلزیاب و گنج یاب و طلایاب چند مدل مختلف دارد و کارایی های مشابه دارند ولی در عمق کاوش تفاوت دارند و قیمت ها نیز بر اساس تعداد کوئل و عمق زنی سیستم دارد، بر اساس نظر سنجی انجام شده این سیستم جزو پرفروش ترین سیستم های سال 1402 می باشد.

گنج یاب کامپکس x5: با استفاده از این گنج یاب می توان نقطه دقیق گنج و فلز دفن شده و مخفی را شناسایی کرد. سیستم کارکرد این فلزیاب و گنج یاب و طلایاب بسیار ساده و کاربردی می باشد، این سیستم قابلیت های زیادی دارد که در ادامه توضیح می دهیم.

مشخصات فلزیاب و گنج یاب و طلایاب کامپکس:

  • دارای کوئل های شصت سانتی و یک در یک.
  • قابلیت عمق زنی دقیق.
  • قابلیت تفکیک فلزات.
  • دارای گزینه just gold.
  • صفحه نمایشگر رنگی.
  • سبک و راحت.
  • قیمت مناسب.
  • قابلیت ارتقاء

همانطور که توضیح دادیم این سیستم قابلیت تفکیک انواع فلزات را دارد، اپراتور می تواند گزینه just gold را فعال کند، در این حالت سیستم فقط به فلز طلا واکنش نشان می دهد، این سیستم پالسی می باشد و در مقاله های قبل به طور کلی راجب سیستم های پالسی صحبت کردیم، سیستم پالسی با ارسال امواج مغناطیسی و بازتاب امواج توسط فلز واکنش نشان می دهد و اپراتور متوجه وجود فلز می شود،

همچنین این سیستم قابلیت ارتقاء به یک سیستم شعاع زن را نیز دارد، یعنی کاوشگر می تواند مدتی بعد سیستم ردیاب را نیز به این دستگاه اضافه کند و علاوه بر نقطه زنی شعاع زنی هم انجام دهد. علاوه بر این قابلیت ها این فلزیاب و گنج یاب و طلایاب قادر به پیدا کردن حفره های با ارزش نیز می باشد، حفره با ارزش مانند اتاقک، قبر، ورودی پلمپ و مکان ها خالی که چندین سال از بسته می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09104043277 در تماس باشید، مشاورین با پاسخگوی شما هستند.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *