اجاره دستگاه گنج یاب

اجاره دستگاه گنج یاب

جهت خرید فلزیاب و گنج یاب یا اجاره دستگاه گنج یاب با ما در تماس باشید

09104043277

اولین مرحله برای هر کاوشگر تازه وارد به دنیای گنج یابی و دفینه یابی خرید دستگاه گنج یاب میباشد. اما خرید دستگاه برای همه افراد مهیا نیست. بسیاری از کاوشگران از بودجه لازم برای خرید دستگاه برخوردار نیستند، حتی بسیاری از افراد دستگاه را برای مدت زمان کم جهت استفاده کردن لازم دارند. خرید دستگاه در این مورد اصلا عقلانی نیست.

اجاره گنج یاب

راهکاری که برای افرادی که زمان کمی دستگاه را نیاز دارند و یا هزینه خرید دستگاه مناسب را ندارند، اجاره دستگاه گنج یاب میباشد. این امر باعث میشود که صرفه جویی مناسب در هزینه ها شود. اجاره دستگاه گنج یاب به مواردی بستگی دارد که باید به آن ها توجه لازم را داشت.

به دلیل قیمت بالای دستگاه فلزیاب، اجاره روزانه آن نیز دارای قیمتی نسبتا بالا میباشد. پس قبل از اجاره سیستم، باید هدف خود از کاوش را تعیین کرد تا نسبت به هدف دستگاه را اجاره کرد، تا مبلغ کمتری بابت اجاره سیستم پرداخت شود. توجه داشته باشید که، کار کردن با دستگاه های فلزیاب و گنج یاب دارای پیچیدگی خاصی میباشند که نیاز به مهارت دارد.

اگر تجربه کار کردن با دستگاه گنج یاب را ندارید، میتوانید از اپراتور استفاده کنید. بدون تجربه کافی اقدام به اجاره دستگاه گنج یاب کردن عاقلانه نیست، زیرا اگر دانش لازم وجود نداشته باشد ، مطمعنا در یک یا چند روز نمیشود به سطح قابل قبولی در این کار رسید و کاوش دارای خطا و اشتباه زیادی میشود و در این صورت فرد اجاره کننده هم در زمان و هم در هزینه متضرر میشود.

گنج یاب اجاره ای

همانطور که گفته شد ، در وهله اول باید هدف از کاوش را تعیین کرد، محل کاوش نیز در این بین بسیار مهم میباشد. هر سیستمی مختص برای محیطی طراحی شده است. به همین علت است که محل کاوش بسیار مهم میباشد. دستگاه های زیادی جهت اجاره وجود دارد که هر کدام کارایی مخصوص خود را دارد.

انواع فلزیاب جهت اجاره 

دستگاه های فلزیاب ردیاب یا شعاع زن جهت محیط های وسیع قابل استفاده است. این دستگاه ها برای ردیابی و تعیین محل دفن فلز در  مناطقی که بسیار وسیع هستند استفاده میشوند. کار با این نوع سیستم کمی تخصصی است و نیاز به مهارت دارد. حساسیت این نوع فلزیاب ها بسیار بالا است. اگر قصد اجاره دستگاه گنج یاب ردیاب دارید حتما باید تجربه لازم را داشته باشید.

دستگاه فلزیاب نقطه زن یا بوقی جهت تعیین نقطه اصلی فلز دفن شده است. همانطور که از اسم این دستگاه پیداست، نقطه اصلی را مشخص میکند و با صدا به اپراتور وجود فلز را هشدار میدهد. این نوع فلزیاب در انواع مختلف تولید میشوند و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. معمولا کار کردن با این دستگاه راحت تر میباشد. اجاره دستگاه گنج یاب نقطه زن یا بوقی به مهارت خاصی نیاز ندارد.

اجاره طلایاب

دستگاه فلزیاب تصویری جهت تصویر برداری از زیر سطح زمین قابل استفاده است. این نوع دستگاه از لایه بندی های زمین تصویر برداری میکند و هر گونه تغییرات را به اپراتور اطلاع میدهد. این نوع سیستم میتواند انواع فلزات قدیمی مانند گنجینه ها و دفینه ها را بهه راحتی کشف کند. همچنین این نوع سیستم حفره ها مانند قبور ، راهرو ها ، تونل ها ، ورودی ها را کشف کند. اجاره دستگاه گنج یاب تصویری نیاز به تجربه کافی و تخصص لازم را دارد. در غیر نداشتن تجربه ، کاوش دچار خطا میشود.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *