بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان

بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان

فلزیاب همدان

شرکت فلزیاب براتی بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان می باشد، ارائه بهترین سیستم ها برای خرید در خدمت شما بزرگواران می باشد،

خرید و فروش فلزیاب و طلایاب برای همه عموم آزاد می باشد، در ادامه چند سیستم فلزیاب و طلایاب به شما عزیزان معرفی میکنیم تا جهت خرید با خیال راحت بتوانید خرید کنید، در ادامه با ما همراه باشید و بابت هرگونه سوال میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فروش طلایاب نقطه زن در همدان

طلایاب نقطه زن جز پرفروش ترین و کاربردی ترین فلزیاب ها در بین اپراتوران و کاوشگران میباشد، عزیزان همدانی و روستاهای همدان هم میتوانند جهت کاوش از فلزیاب نقطه زن استفاده کنند، بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان فروشنده انواع سیستم های نقطه زن می باشد، اپراتورانی که در همدان و حومه آن کاوشگری مبکنند معمولا از سیستم نقطه زن پالسی استفاده میکنند زیرا این نوع فلزیاب برای شرایط آب و هوایی سخت استفاده می شود.

فلزیاب پالسی نقطه زن مدل های مختلفی دارند، ولی در اکثر سیستم ها معمولا لوپ و یا دیسک هایی در اندازه های مختلفی وجود دارد، دیسک ها برای انتقال فرکانس به زمین و دریافت انعکاس از فلز می باشند، دیسک ها در ابعاد مختلف مانند سایز 25 ، سایز 50 ، سایز 60 و کابل یک در یک می باشند، بعضی از فلزیاب ها دارای دو دیسک و بعضی ها دارای سه دیسک می باشند، همه دیسک ها یک وظیفه را انجام می دهند در عمق های مختلف.

فلزیاب پالسی کامپکس 

کامپکس همدان

این فلزیاب دارای دیسک های مختلف می باشد، عمق کاوش این فلزیاب با کابل یک در یک سه متر می باشد، در بعضی از موارد اگر فلز قدمت بالایی داشته باشد عمق کاوش فلزیاب تا سه متر و نیم هم می رود،  بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان این فلزیاب را در اختیار کاوشگران گرامی قرار داده است.

مشخصات فلزیاب پالسی کامپکس

  • دارای دیسک ضدآب.
  • دارای کابل یک در یک.
  • دارای صفحه رنگی دیجیتال.
  • عمق کاوش تا 3 متر.
  • مناسب برای کوهستان.
  • سیستم کارکرد در شرایط آب و هوایی بارانی.
  • سبک و کم حجم.
  • قیمت مناسب.

طلایاب در همدان

بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان تولید کننده این نوع فلزیاب پالسی می باشد، این فلزیاب جزو پرفروشترین فلزیاب های پالسی در سال 2023 بر اساس نظر سنجی بین اپراتوران عزیز در همدان بوده است، هنگام خرید این سیستم تست در حضور مشتری و به سلیقه مشتری انجام میشود.

این فلزیاب در مدل های مختلف تولید شده است، کارایی هر مدل متفاوت می باشد، شرکت فلزیاب براتی شرایط خاصی را برای سهولت خریداران مهیا کرده است، علاوه بر سیستم پالسی سیستم های دیگر بر اساس تکنولوژی روز دنیا در حال تولید میباشد تا در اختیار عموم قرار گیرد.

بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب در همدان مفتخر است که جزو برترین شرکت های تولید کننده فلزیاب در ایران می باشد، همچنین مشتریانی از کشور های همسایه مانند ترکیه ، ارمنستان ، عراق و … دارد. شما کاوشگران گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *