بهترین ردیاب طلا

بهترین ردیاب طلا 

جهت مشاوره رایگان و خرید بهترین ردیاب طلا با کارشناسان ما در ارتباط باشید

09104043277

فلزیاب شعاع زن یا ردیاب نوعی از دستگاه های فلزیاب میباشند که وظیفه ردیابی کردن محیط ، قابل استفاده هستند. از این نوع دستگاه ها در مناطق وسیع  استفاده میکنند تا نقطه اصلی را پیدا کنند. تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

بهترین ردیاب طلا

ردیاب ها در انواع مختلف و اشکال مختلف تولید و در بازار خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب وجود دارند. ردیاب یا شعاع زن خوراک خور و ردیاب یا  شعاع زن فرکانسی مدل هایی هستند که در اشکال مختلف تولید میشوند و در اختیار عموم قرار میگیرد.

در ادامه چند مدل از بهترین ردیاب طلا را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم. نا گفته نماند که به طور قطعی نمیشود یک دستگاه را بهترین معرفی کرد. زیرا در سرار جهان دستگاه های مختلفی تولید میشوند که هرکدام کارایی و ویژگی هایی دارند. یک دستگاه عمق بیشتری را کاوش میکند، یک دستگاه شعاع بیشتری را کاوش میکند و …

همانطور که گفته شد هر سیستم کارکرد ویژه ای دارد. باید با توجه به توانایی و منطقه ای که قرار است کاوش انجام شود، دستگاه تهیه شود. افراد سلیقه های متفاوتی دارند و هر شخص دستگاهی را بهترین اعلام میکند. ما در این مطلب قصد داریم چند مدل از دستگاه هایی که از نظر اپراتوران زیادی نظر مثبت دریافت کرده اند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ردیاب مگ پرسون

ردیاب طلا مگ پرسون

این ردیاب در شعاع های 150 متر، 500 متر، 1000 متر، 1500 متر، 2000 متربه راحتی به جستجو می پردازد و برای عملکردی بهتر دارای تنظیمات شعاع بوده وباعث شده است که بهترین عملکرد را از این ردیاب شعاع زن بگیرید.

یکی از ویژگی های ردیاب مگ پرسون  طراحی این دستگاه میباشد که به اپراتور امکان دسترسی آسان به منو و تنظیمات دستگاه را داده و کار با آن به گونه ای میباشد که حتی افراد مبتدی توانایی کار با این فلزیاب را داشته باشند.

مانیتور موجود در فلزیاب شعاع زن مگ پرسون قابلیت نمایش میزان باتری دستگاه را دارد باتری ردیاب مگ پرسون لیتیوم یون و فست شارژ میباشد و بعد از 3 ساعت کاملا دستگاه شارژ شده و میتوانید تا 10 ساعت به راحتی با آن کار کنید.

اگر به دنبال یک ردیاب شعاع زن با عملکرد بالا و قیمت مناسب هستید ردیاب مگ پرسون با ویژگی های منحصر به فردی که دارد یک انتخاب عالی برای کاوش میباشد و سبب جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بیهوده برای حفاری میشود.

جهت خرید بهترین ردیاب طلا با ما در تماس باشید

09104043277

یکی دیگر از بهترین ردیاب های موجود در بازار که طرفداران زیادی دارد ردیاب AKS میباشد. این ردیاب و شعاع زن جزو بهترین ردیاب طلا در ایران محسوب میشود که محبوبیت بالایی در بین اپراتوران دارد. این دستگاه در مدل های مختلفی تولید شده است که ما بهترین مدل این دستگاه را به شما عزیزان معرفی میکنیم تا با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید.

ردیاب هفت آنتن AKS

ردیاب و شعاع زن AKS هفت آنتن

این یک ردیاب عالی فلزی است. با رعایت حساسیت و پایداری بالا این ردیاب می تواند انواع مختلف فلز را تشخیص دهد و یافتن اشیاء فلزی و طلا را که برای شما مفید است آسان می کند. با استفاده از این ردیاب می توانید به مکان های بیشتری بروید تا گنج را پیدا کنید ، به جستجوی طلا ، نقره ، مس و سنگهای قیمتی بپردازید.

هسته ی قدرتمند محصول، دارای عملیات هوشمند برنامه ریزی شده برای بهره وری قدرتمند و بازده سریع  مناسب و پیشرفت آسان و سریع و کارآمد طراحی شده تا اپراتور به راحتی بتواند به هدف برسد.

همانطور که گفته شد این دستگاه جزو بهترین ردیاب طلا موجود در بازار است. عمق کاوش این ردیاب 10 الی 15 متر نصبت به قدمت و حجم هدف دارد. همچنین این سیستم میتوان وسعت 1500 تا 2000 را کاوش کند.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *