بهترین فلزیاب ایران

بهترین فلزیاب ایران

فلزیاب براتی

بهترین فلزیاب ایران چیست؟ یک فلزیاب چه کارایی هایی باید داشته باشد؟ فلزیاب ها ابزارهایی هستند که برای پیدا کردن فلزات قدیمی و جدید داخل زمین استفاده میشوند، در این مقاله راجب بهترین فلزیاب ایران صحبت خواهیم کرد.

در ایران فلزیاب های زیادی به عنوان بهترین فلزیاب ایران معرفی شده اند، اما فلزیاب خوب فلزیابی است که قابلیت بالانس شدن با خاک ایران را داشته باشد و قابلیت حذف ذرات را داشته باشد، چون خاک ایران آلودگی زیادی دارد، بنابراین زمان خرید سیستم حتما به این موارد توجه داشته باشید. شکرت فلزیاب براتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسه است سیستمی را به بازار ارایه دهد که قابلیت بالانس خودکار و حذف خودکار ذرات را دارد.

همانطور که قبلا هم گفته ایم فلزیاب به سه دسته نقطه زن، ردیاب و تصویری تقسیم میشوند، حال کاوشگر نسبت به محیط کار خود باید سیستم تهیه کند، نا گفته نماند که اگر کاوشگر بتواند از سه مدل فلزیاب داشته باشد کار را برای خود خیلی آسان میکند، با توجه به شرایط اقتصادی موجود، شرکت فلزیاب براتی فلزیاب سه کاره ای را برای خرید همراهان عزیز فراهم کرده است که هم نقطه زن، هم شعاع زن و هم تصویری میباشد، برای اطلاع از قیمت با ما در تماس باشید 09104043277 .

فلزیاب سه کاره به چه صورت کار میکند؟ به طور مثال کاوشگر برای پیدا کردن هدف در یک منطقه باز چند هزار متری است و هیچ اطلاعی از نقطه مد نظر ندارد، برای کوچک کردن محیط اول از ردیاب یا همان شعاع زن استفاده میکند، محیط را که کوچکتر کرد از نقطه زن استفاده میکند و در آخر از اسکنر استفاده میکند، با این مدل فلزیاب که جزو بهترین فلزیاب ایران محسوب میشد به نتیجه میرسد، نا گفته نماند محیط کار تاثیر بسیاری دارد.

در مقاله های قبلی راجب چگونگی کارکرد هر نوع از فلزیاب به طور کلی صحبت کرده ایم، کاوشگران عزیز، هنگام خرید هر مدل از فلزیاب توجه داشته باشید که محیط کاری شما به چه سیستمی نیاز دارد، اگر منطقه وسیع بود حتما به ردیاب نیاز است، اگر محیط بسته بود به نقطه زن و اسکنر نیاز خواهید داشت.

در ادامه چند مدل از فلزیاب های سه کاره را به شما معرفی میکنیم، برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

فلزیاب سه کاره کامپکس: این فلزیاب سه کاره ردیاب، نقطه زن و تصویری است، به این سیستم میتوان بهترین فلزیاب ایران گفته شود، چون طبق گفته های بالا اپراتور برای کاوش مشکلی پیدا نمیکند، در ادامه مشخصات این سیستم را یه شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

مشخصات فلزیاب سه کاره

بهترین فلزیاب

  • قابلیت ردیابی تا 1000 متر.
  • قابلیت عمق زنی تا سه متر.
  • قابلیت تفکیک فلزیاب.
  • قابلیت اسکن سه بعدی.
  • قابلیت طلایابی جداگانه.
  • قیمت منتسب.

برای اطلاع از سیستم کارکرد این نوع فلزیاب و لیست قیمت بهترین فلزیاب ایران با شماره 09104043277 تماس بگیرید.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *