بهترین فلزیاب بوقی پالسی

بهترین فلزیاب بوقی پالسی

نوا

در این مقاله درباره بهترین فلزیاب بوقی پالسی و معرفی آن به شما عزیزان می پردازیم.

فلزیاب های پالسی با بهره گیری از فناوری پیشرفته پالسی طراحی و تولید شده اند. امروزه تنوع سیستم های پالسی بسیار زیاد شده است. فلزیاب پالسی یک دستگاه الکترونیکی است برای شناسایی فلزات درون زمین و زیر سطح از امواج الکترومغناطیسی استفاده می کند. این دستگاه برای شناسایی فلزها و سایر مواد معدنی در عمق های زیر زمین به کار گرفته می شود.

فلزیاب پالسی امواج الکترومغناطیسی را در قالب پالس های کوتاه و شدید از خود بیرون می فرستد و پس از برخورد با فلز این امواج بازتاب می شوند و به دستگاه باز می گرداند. سپس دستگاه امواج را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات درباره نوع فلز و عمق آن را به اپراتور اعلام می کند.

فلزیاب پالسی و بهترین فلزیاب بوقی پالسی  به دلیل دقت بالا و توانایی شناسایی فلزات در عمق های بالا در زیر سطح زمین برای کاربردهایی مانند یافتن گنجینه ها و شناسایی دفینه های پیدا نشده و فلزات با ارزش قابل استفاده هستند. به همین علت فلزیاب پالسی در بین اپراتوران جایگاه ویژه ای دارد. نوع کاربرد فلزیاب پالسی بسیار ساده بوده و در عین حال بسیار کار آمد. اگر قصد خرید فلزیاب دارید پیشنهاد می شود که از فلزیاب پالسی استفاده کنید.

فروش فلزیاب

قیمت بهترین فلزیاب بوقی پالسی 

قیمت فلزیاب پالسی بستگی به مدل، کیفیت، شرکت تولید کننده و موارد دیگر دارد. برای مثال بعضی از دستگاه های پالسی دارای دیسک های کوچک هستند و عمق کمتری را کاوش می کنند. اما بعضی از دستگاه ها دارای لوپ و دیسک های بزرگ هستند. قطعا عمق بیشتر را کاوش میکنند. همین مسئله در قیمت گذاری دستگاه بسیار تاثیر بزرگی دارد. پس هنگام خرید فلزیاب پالسی به دیسک های توجه لازم را داشته باشید.

در مدل های فلزیاب پالسی اندازه دیسک بسیار مهم است. هرچقدر دیسک بزرگتر باشد توانایی کاوش عمق بیشتری را دارد. بهترین فلزیاب بوقی پالسی دارای دیسک های متعدد می باشد. هرکدام از دیسک ها وظیفه کاوش مشخصی دارند. به طور مثال برای کاوش فلزات در عمق کم از دیسک 35 آن استفاده می شود. اما برای عمق های 3 متر به بالا از دیسک یک در یک باید استفاده شود.

برای خرید بهترین فلزیاب بوقی پالسی می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید. پیش از خرید دستگاه عوامل تاثیر گذار در عملکرد دستگاه را بررسی کنید. زیرا بعد از خرید امکان بازگشت دستگاه وجود ندارد. برای خرید فلزیاب پالسی موارد گفته شده را در نظر داشته باشید.

بهترین فلزیاب

بهترین فلزیاب بوقی پالسی را می توان فلزیاب NOVA معرفی کرد. این فلزیاب با ویژگی های گفته شده مطابقت دارد. فلزیاب بوقی پالسی نوا جزو برترین بهترین فلزیاب های پالسی موجود در بازار می باشد. این فلزیاب قدرت تفکیک بسیار بالایی دارد و دارای گزینه جاست گلد می باشد که مخصوص پیدا کردن فقط طلا می باشد. این سیستم از جدیدترین تکنولوژی حال حاضر دنیا بهره من است.

فلزیاب پالسی بوقی نوا دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. خریدار محترم میتواند بعد از تست و آزمایش دستگاه، سیستم را خرید کند.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *