بهترین فلزیاب و طلایاب 1403

بهترین فلزیاب و طلایاب 1403

بنر

در این مقاله قصد معرفی بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 داریم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

شرکت های بزرگ دنیا که در زمینه صنعت تولید فلزیاب فعالیت می کنند، هر ساله جدیدترین محصولات خود را بعد از تست و آزمایشات لازم روانه بازار جهانی می کنند. جدیدترین سیستم های تولید شده سعی بر این دارند که بهترین فرکانس را برای خاک محل کاوش خودشان انتخاب کنند. دستگاه های چند فرکانسی حتی عمق فلز را هم تا حدودی به شما نمایش دهند.

شرکت فلزیاب براتی قویترین و کارآمدترین و بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 تولید و روانه بازار شده است پرداخته است. با توجه به سیستم های تولید شده در سال 1403 و قبل تر، جدیدترین دستگاه فلزیاب 1403 بسیار پیشرفته تر از آن سیستم ها می باشد. برای دریافت اطلاعات درباره جدیدترین دستگاه فلزیاب و طلایاب 1403 میتوانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید. پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستیم.

نوا

جدیدترین سیستم و بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 باید از نظر کارایی و عملکرد نسبت به دیگر سیستم ها بهترین عملکرد را داشته باشد. در هر زمینه ای که قرار است کارایی داشته باشد باید بهترین باشد. به طور مثال اگر از تکنولوژی نقطه زن استفاده می کند باید نقطه زنی دقیقی داشته باشد که دیگر نیاز به سیستم دیگر نباشد.

فلزیاب ها ابزار های پیچیده ای هستند که برای پیدا کردن فلزات زیر سطح زمین استفاده می شوند. حال بعضی از فلزیاب ها قابلیت تفکیک دارند که یک آپشن محسوب می شود. هر فلزیابی آپشن های مخصوص خود را دارد که با آن آپشن شناخته میشود.

بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 چه آپشن هایی دارد؟

بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 را می توانیم به جرعت بگوییم که فلزیاب و طلایاب نوا NOVA است. این فلزیاب دارای قابلیت ها و آپشن های زیادی می باشد. اپراتور با استفاده از این دستگاه کامل ترین دستگاه روز دنیا را در اختیار دارد.

بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 یعنی فلزیاب NOVA از جدیدترین تکنولوژی شرکت او کا ام بهره مند است. دستگاه فلزیاب نوا از نوع سیستم های پالسی می باشد. این فلزیاب دارای تفکیک بسیار دقیق طلا می باشد. عمق زنی بسیار دقیق دارد. عمق دقیق کاوش فلزیاب نوا تا 4 متر نسبت به حجم هدف در زیر سطح خاک می باشد.

فلزیاب و طلایاب نوا مجهز به تنظیمات ویژه ای برای صدا و تفکیک و حساسیت برای تفکیک فلزات هنگام کاوش می باشد. از این دستگاه می توان برای جستجوی فقط طلا استفاده کرد. گزینه جاسد گلد یک از برترین آپشن ها برای فلزیاب می باشد که در کمترین سیستمی می شود این گزینه را پیدا کرد.

بهترین فلزیاب

مشخصات فلزیاب nova 

  • نقطه زن پالسی
  • عمق کاوش 4 متر
  • تفکیک بسیار دقیق
  • دارای گزینه جاسد گلد
  • دارای دیسک های ضدآب
  • دارای کوئل یک در یک
  • ضد ضربه و ضدآب
  • بالانس خودکار
  • حذف ذرات خودکار
  • سیستم کارکرد در هر شرایط آب و هوایی
  • سبک و کم حجم جهت حمل و نقل آسان
  • قیمت بسیار مناسب

در آخر اگر قصد خرید بهترین فلزیاب و طلایاب 1403 را دارید پیشنهاد ما به شما فلزیاب و طلایاب نوا می باشد. با داشتن این دستگاه شما دارای قویترین سیستم حال حاضر دنیا می شوید.

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *