بهترین فلزیاب 1403

بهترین فلزیاب 1403 

فروش فلزیاب

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. بهترین فلزیاب 1403 را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. در هر مدل از فلزیاب ها فلزیاب های خوب زیادی وجود دارد. با توجه به تنوع فلزیاب ها برای انتخاب یک فلزیاب خوب و کارآمد باید فاکتور هایی را در نظر داشت.

فلزیاب ها ابزاری الکترونیکی برای پدا کردن و شناسایی فلزات پیدا نشده درون زمین هستند. حال هر مدل از هر نوع از فلزیاب ها وظیفه مشخصی دارند. کارایی هرکدام از سیستم ها بستگی به تکنولوژی استفاده شده در آن دارد. فلزیاب ها با توجه به پیشرفت علم و صنعت نوع کارایی آن ها نیز به روزرسانی شده است. از همین جهت تعداد و تنوع آن ها افزایش پیدا کرده است. برای مشخص کردن بهترین فلزیاب 1403 باید کاربرد آن را در نظر داشت.

انواع فلزیاب 

فلزیاب های تفریحی ( VLF ) 

این دسته از فلزیاب ها که معمولا خیلی سبک بوده و دیسک های آن ها کوچک می باشد. عمق کاوش فلزات برای این دستگاه ها معمولا تا یک متر می باشد. به این معنی که یک فلز به شکل مربع به اندازه یک متر در یک متر را حداکثر می تواند از فاصله یک متری پیدا کنند. فلزیاب های تفریحی برای پیدا فلزات در سطح خاک طراحی شده اند. این نوع فلزیاب ها دارای صفحه نمایشگر رنگی و دیجیتالی پیشرفته می باشند.

فلزیاب خارجی

فلزیاب های پالسی ( PI ) 

فلزیاب های پیشرفته قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب ها را دارا می باشند. این نوع از فلزیاب ها نسبتا وزن کمی بیشتر به دیگر فلزیاب ها دارند. این سیستم ها را برای کاوش عمق های بیشتر طراحی و تولید کرده اند. عمق کاوش این فلزیاب ها تا 3 متر و 3 متر و نیم هم می رسد. عمق زنی فلزیاب ها بستگی به حجم فلز در عمق دارد. یعنی هر چقدر که حجم فلز بیشتر باشد دستگاه عمق بیشتر را کاوش میکند.

گنج یاب براتی

فلزیاب های حرارتی 

فلزیاب های حرارتی، از منابع زیر دست یا پایین دست زمینی تغذیه و عمل می کند. این نوع فلزیاب ها از قدرت عملکرد بالایی برخوردار است. نمی توان به صراحت گفت که بهترین فلزیاب 1403 فلزیاب های حرارتی می باشند. این نوع فلزیاب ها توانایی دریافت حرارت فلزات درون زمینی را دارد. استفاده از این نوع فلزیاب ها برای همه توصیه نمی شود. اما می تواند یک مکمل خوب در کنار یک فلزیاب دیگر باشد.

فلزیاب های مغناطیسی

شرایط متعلق به فلزیاب مغناطیسی و فلزیاب ولتاژ القائی مانند فلزیاب پالسی، فلزیاب وی ال اف، فلزیاب تی آر و دستگاه های مغناطیس سنج از نوع مگنومتر یا مگنت و تسلا می باشد. که عملکرد این دسته فلزیاب ها عمل تشخیص تفاوت فاز ایجاد شده از تغییرات مربوط به شرایط میدان مغناطیسی در سر جست و جو گر یا کوئل لوپ و سنسور مغناطیسی می باشد. و هرنوع از تغییر مغناطیسی را دریافت و اعلام می کند.

اسکنر

درباره بهترین فلزیاب 1403 مطالب زیادی را میتوان گفت اما در نهایت شخص خریدار باید تصمیم بگیرد که کدام نوع از فلزیاب ها برایش کاربرد دارد. با توجه به توضیحات کاملی که درباره فلزیاب ها داده ایم توجه لازم را داشته باشید و نسبت به محیط کاری خود، تصمیم نهایی را بگیرید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *