تله در گنج یابی

تله در گنج یابی

سوالات خود در مورد تله در گنج یابی را از ما بپرسید

09104043277

تله در گنج یابی

در این مقاله به موضوع تله در گنج یابی پرداخته ایم. تا آخر این مطلب با همراه باشید.

تله در گنج یابی : معمولا در زمان های گذشته برای محافظت از گنجینه ها و یا قبر پادشاهان و فرماندهان خود آنها را مخفی میکردند و برای اینکه بعدا بتوانند آنها را پیدا کنند، برای انها از آثار و نماد و نشانه استفاده میکردند . اما گاهی برای حفاظت بیشتر از گنجینه های خود از تله استفاده میکردند تا اگر کسی از روی نشانه ها به انها رسید برای برداشتن آنها دچار مشکل شود.  در ادامه شما را با انواع تله آشنا میکنیم.

 

 

انواع تله در گنج یابی

تله فیزیکی در گنج یابی

تله های فیزیکی

اصل عملکرد این نوع از تله ها بر اساس حرکت چرخ دنده ها است. معمولا کار کرد آنها بر اساس دو اصل نیرو و وزنی که به انها وارد میشود و یا وزنی که از آنها برداشته میشود.

تله های فیزیکی بسیار خطرناک و مرگبار هستند. برای مثال میتوان به ریزش سنگ و آوار، سقوط در چاه، مسدود سازی راه ورودی و یا خروجی، گیوتین، پرتابی میتوان اشاره کرد. این تله ها معمولا در دیواره ها و سقف و یا کف تونل ها تعبیه میشدند. البته تعداد بسیار کمی از انها با گذشت چندین قرن ممکن است دیگر کار نکنند. اما شما در هر صورت با با احتیاط کامل وارد شوید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09104043277

 

 

تله فریب و انحراف

یکی از پرکاربردترین تله ها در تله در گنج یابی میباشد. به این صورت که در با ایجاد مسیر های هزارتو سعی در هدایت کردن شما به سمت دیگر دارند و یا با ایجاد مسیر انحرافی قصد منحرف کردن شما را از مسیر اصلی و دفینه دارند.

تله در دفینه یابی

تله آب

یکی دیگر از تله هایی که بسیار استفاده میشده است تله آب است. معمولا در این روش تله در گنج یابی به وسیله کانال ها و ناودان ها آب را به سمت محل دفینه هدایت میکردند. گاهی در محل ورود آب نیز گچ یا مواد قرار میداند تا به محض شکستن کانال با آب مخلوط شده و تولید ملات کند تا دسترسی شما را به دفینه مشکل کند.

یکی دیگر از مواردی که تله های آبی مورد استفاده قرار میگیرد شامل تقسیم و انتقال آب به اتاقک های خاصی است محل دفینه را پر آب میکنند و یا اطراف محل دفینه را پر از آب میکنند تا کاوشگر محل دفینه را اشتباه بگیرد.

جهت آشنایی با انواع تله در گنج یابی با ما در ارتباط باشید

09104043277

تله توهم

یکی از دیگر تله ها که مورد استفاده قرار گرفته تله توهم است . باستانیان با استفاده از خواص برخی گیاهان که ایجاد توهم میکرد تله توهم را میساختند. انها پودر گیاهان را با خاک مخلوط میکردند تا حفار در زمان حفاری آن را استنشاغ کند و دچار توهم و خیالات میشود. در این تله در گنج یابی با توجه به استرس بالای کار فرد دچار توهم بالا میشود که این امر باعث ترس شدید و ترک محل میشود.

تله در گنج یابی

تله ترس

یکی دیگر از تله هایی که در تله در گنج یابی مورد استفاده قرار میگرفته تله ترس و وحشت است. در نوع تله از اتاقک های تاریک استفاده میکردند. در این اتاقک ها و مسیر های پر پیچ و خم با استفاده از گل و سنگ و چوب و یا وسایل دیگر تمثال از یک حیوان و یا یک شکل وحشتناک استفاده میکردند. تا فرد با دیدن انها احساس ترس و وحشت کند و جرئت ادامه نداشته باشد و یا به خاطر ترس و وحشت بالا از ادامه مسیر منصرف شود.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *