خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب تصویری

سیستم فلزیاب تصویری

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. برای خرید فلزیاب تصویری به موارد باید توجه داشته باشید که بسیار مهم است.

فلزیاب تصویری برای تصویر برداری و اسکن زمین می باشد. در بازار خرید و فروش فلزیاب ها و در بین اپراتورها و کاوشگران سیستم های تصویری کاربردی ترین و دقیق ترین سیستم می باشد. فلزیاب تصویری در انواع مدل ها در بازار وجود دارد.

بهترین مدل از فلزیاب های تصویری سیستم های مگنتومتر ها هستند. این نوع از فلزیاب های تصویری دارای سنسور های مکنتومتر بسیار قوی برای تشخیص فلزات قدیمی، خفره، اتاقک، فلزات با ارزش و دفینه می باشند.

این سنسور ها بر اساس مغناطیس زمین کار میکنند و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اختلافات میدان مغناطیسی محیط را به دست آورده و خاصل را از طریق مگنتومتر به لپ تاپ ارسال می شود و با یک برنامه مخصوص تصویر گرفته شده به شکل های مختلفی مانند عدد و رنک اپراتور را از وجود هر آنچه که در زمین وجود دارد مانند فلزات با ارزش، حفره، اتاقک و …آگاه میکند.

گنج یاب تصویری

خرید فلزیاب تصویری به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که به آن ها اشاره می کنیم، هر فلزیاب تصویری دارای امکانات خاص خود می باشد، اما برای خرید فلزیاب تصویری باید در نظر داشت که سیستم قابلیت اتصال بی سیم داشته باشد و بتواند با نرم افزار  ویژولایزر کارکند، قابلیت اسکن 2D , 3D  داشته باشد، تفکیک داشته باشد، عمق زنی دقیق و بسیاری از موارد دیگر را دارا باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

دستگاه فلزیاب تصویری چیست؟ 

دستگاه فلزیاب تصویری یک نوع فلزیاب پیشرفته است که علاوه بر تشخیص صدای فلزات می تواند تصویر زیر زمین را به صورت 3D نشان دهد و با آنالیز تصویر گرفته شده اپراتور می تواند اندازه و نوع جنس را در عمقی که وجود دارد را متوجه شود. این نوع از فلزیاب قابلیت تشخیص فلز با ارزش را دارد و در کل برای پیدا کردن دفینه های پیدا نشده از این نوع فلزیاب استفاده می کنند. برای خرید فلزیاب تصویری با مشاورین ما با شماره 09104043277 می توانید در ارتباط باشید.

قیمت فلزیاب تصویری 

توربو

قیمت فلزیاب تصویری بستگی به نوع آن و کارایی آن دارد. بعضی از فلزیاب های تصویری قادر هستند به صورت زنده تصویر زیر زمین را بگیرند و اپراتور در لحظه می تواند آن را آنالیز کند. با توجه به تکنولوژی استفاده شده در این نوع فلزیاب تصویری قیمت آن نسبت به دیگر فلزیاب های تصویری بالاتر است، اما بعضی از این سیستم به صورت آفلاین میباشند، به این صورت که اپراتور تصویر زمین را گرفته ذخیره کرده بعد آن را آنالیز می کند.

برای خرید فلزیاب تصویری در وهله اول باید با توجه به شرایط اقتصادی سیستم خرید کنید. قیمت های پایه فلزیاب های تصویری از 30 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تکنولوژی استفاده شده در دستگاه قیمت ها متغیر می باشد، اما برای یک کاوش خوب و مطمعن بهتر است که از یک سیستم فلزیاب تصویری لایو استفاده کنید. این نوع از سیستم ها تمامی خطاهای انسانی را حذف کرده و با شرایط عالی با زمین بالانس می شوند.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *