خرید فلزیاب نقطه زن 1403

خرید فلزیاب نقطه زن 1403

لوگو فلزیاب

خرید فلزیاب نقطه زن 1403 برای کسانی که قصد حرید دارند محیا می باشد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فلزیاب نقطه زن در مدل های پالسی و VLF در بازار فروش فلزیاب موجود است. حال باید دید که منطقه ای که قرار است کاوش کنیم به چه فلزیابی نیاز است. در ادامه توضیحاتی درباره فلزیاب پالسی و VLF خواهیم داد تا عزیزانی که قصد خرید دارند راحت تر بتوانند سیستم مد نظرشان را خرید کنند. همچنین می توانید برای دریافت کاتالوگ انواع فلزیاب ها به همراه قیمت با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فلزیاب نقطه زن VLF 

این نوع فلزیاب ها با انتقال فرکانس پایین نقطه زنی می کنند. یکی از رایج ترین مدل های فلزیاب، فلزیاب VLF می باشد که همان طور که گفته شد با انتقال فرکانس پایین فلزات با ارزش مانند سکه، سکه طلا، سکه نقره، انگشتر و هر شئ با ارزش در اعماق یک الی یک و نیم متر را شناسایی میکند و اپراتور را از وجود فلز آگاه می سازد. قیمت این نوع فلزیاب ها بستگی به نوع و برند آن دارد. خرید فلزیاب نقطه زن 1403 از نوع VLF موجود می باشد.

چند شرکت معتبر و قدیمی هستند که این نوع فلزیاب را تولید می کنند و در بازار ایران نیز سهم از فروش را برخوردار هستند. از فلزیاب های VLF به صورت تفریحی استفاده می کنند. آن هم به دلیل این که قدرت کاوش عمقشان کم است. دستگاه های VLF اصلی در اکثر موارد مربوط به شرکت های اروپایی می باشد. شرکت فلزیاب براتی نمایندگی معتبر این شرکت ها در ایران می باشد.

تمامی سیستم های VLF که در شرکت فلزیاب براتی به فروش می رسد مستقیما از اروپا وارد می شود و همگی دارای کد استعلام و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. این فلزیاب ها همگی دارای تست و آموزش رایگان می باشد. تست دستگاه توسط خود مشتری انجام می شود. خرید فلزیاب نقطه زن 1403 با کمترین سود در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد. مشتریان گرامی بعد از رضایت از اصالت کالا هزینه سیستم را خرید می کنند.

ماینلب

فلزیاب نقطه زن پالسی 

این نوع از فلزیاب های نقطه زن با امواج الکترو مغناطیسی را در قالب پالس شدید از خود بیرون می فرستد و پس از برخورد به فلز این امواج بازتاب می شوند و به دستگاه برمی گردد. دستگاه با اعلام خاص مانند صدا، اپراتور را آگاه می سازد. خرید فلزیاب نقطه زن 1403 پالسی می تواند برای مناطقی که احتمال می دهید فلز دفن شده در عمق های پایین هستند استفاده کنید. عمق کاوش این نوع از فلزیاب ها معمولا تا 3 متر می باشد.

از فلزیاب های پالسی برای مشخص کردن نقطه اصلی فلز استفاده می شود. فلزیاب پالسی بین کاوشگران و اپراتوران محبوبیت زیادی دارد. دفینه هایی که در اکثر مواقع پیدا می شوند در عمق های 2 متر الی 4 متر بوده است. به همین دلیل استفاده از سیستم پالسی طرفداران زیادی دارد. نا گفته نماند که همه فلزیاب های پالسی عمق کاوش 3 متر را ندارند. با توجه به نوع تکنولوژی استفاده شده در آن عمق زنی می کنند.

گنج یاب براتی

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *