خرید و فروش طلایاب و گنج یاب

خرید و فروش طلایاب و گنج یاب

نوکتا

با سلام خدمت همراهان گرامی، خرید و فروش طلایاب و گنج یاب برای عموم آزاد می باشد و هیچ گونه مشکلی ندارد. شما هم می توانید هر زمانی که بخواهید یک سیستم خریداری کنید و وارد دنیای کاوش گری و اپراتوری شوید. برای اطلاع از نوع و قیمت انواع فلزیاب با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فلزیاب چگونه کار می کند

نمونه فلزیاب

فلزیاب ها با انتقال یک میدان مغناطیسی از یک برد که دارای سیم پیچ های مخصوص برای جست و جوی فلز درون زمین است استفاده می شود. فلز درون با ایجاد میدان مغناطیسی دور خود فرکانس گرفته شده  از دستگاه را باز می گرداند و دستگاه با اعلام خاص اپراتور را از وجود فلز آگاه می سازد. هر دستگاهی با تکنولوژی که در آن استفاده شد وجود فلز را شناسایی می کند و تشخیص می دهد که چه نوع فلزی در زمین دفن شده است.

هر فلزی دارای یک فرکانس مخصوص خود می باشد که با پیشرفت علم و تکنولوژی مهندسین ای فرکانس ها را شناسایی کرده اند و با توجه به آن ها برد های فلزیاب را ساخته اند. برای خرید و فروش طلایاب و گنج یاب باید با توجه به خواسته خود باید خرید کرد. در حال حاضر با توجه به تنوع زیاد دستگاه های طلا یاب و گنج یاب سیستم هایی وجود دارند که از هر نظری برای کاوش گری مناسب می باشد. در ادامه این دستگاه ها را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه گنج یاب NOVA 

بهترین فلزیاب

دستگاه گنج یاب NOVA ( نوا ) یکی از بهترین دستگاه های سال 2023 و 2024 می باشد که از محبوبیت خاصی در بین اپراتوران برخوردار است. این سیستم محصولی از شرکت او کا ام میباشد. خرید و فروش طلایاب و گنج یاب نوا توسط شرکت براتی انجام می شود. در این سیستم از تکنولوژی الکترومغناطیسی استفاده شده است. سیستم پالسی یا همان نقطه زن برای مشخص کردن نقطه فلز مدفون شده می باشد.

نحوه کار کرد سیستم های پالسی به این صورت می باشد که دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی فلزات زیر زمین را شناسایی می کند. این نوع از فلزیاب ها معمولا با پیدا کردن فلز با زدن بوق اپراتور را از وجود فلز آگاه می سازد. برای خرید و فروش طلایاب و گنج یاب نوا می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

ویژگی های دستگاه گنج یاب NOVA 

  • نقطه زن پالسی.
  • تشخیص عمق دقیق.
  • تفکیک دقیق فلزات.
  • تفکیک طلا از ما بقی فلزات.
  • امکان دقیق تشخیص اشیاء باستانی.
  • دارای بازخورد صوتی.
  • مناسب برای همه شرایط آب و هوایی.
  • مناسب استفاده در زمین های معدنی.
  • دارای صفحه نمایش رنگی.
  • سبک و کم حجم.
  • حمل و نقل آسان.

این سیستم جزو به روزترین سیستم های موجود در بازار خرید و فروش طلایاب و گنج یاب می باشد. استفاده از این سیستم بسیار راحت می باشد. کارایی بالا و امکانات منحصر به  فرد دیتگاه گنج یاب و طلایاب نوا باعث شده است که از محبوبیت خاصی در بین اپراتوران برخوردار شود. برای دریافت اطلاعات درباره این دستگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید. مشاورین ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *