خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403

خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403 با کمترین سود ممکن انجام می شود.

وی ال اف

 

از طلا یاب و گنج یاب برای پیدا کردن طلا های دفن شده در زیر خاک و گنجینه های بار ارزش استفاده می شوند. این نوع از دستگاه ها جزو مدل های سیستم های فلزیاب است. همانطور که از اسمش پیداست این نوع سیستم واکنش خاصی به طلا نشان می دهد. در اکثر سیستم های فلزیاب قابلیت کاوش طلا وجود دارد اما سیستم قادر به تفکیک طلا نیست. از همین رو سیستم های پیشرفته فلزیاب براتی قابلیت تفکیک طلا از ما بقیه فلزات را دارد.

شرکت فلزیاب براتی با تیمی از بهترین مهندسین مجرب در زمینه طراحی و ساخت فلزیاب همکاری کرده و توانسته است بهترین سیستم های فلزیاب و طلایاب را برای خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403 در خدمت شما عزیزان باشد. اگر قصد خرید طلایاب دارید می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید. در ادامه یکی از بهترین سیستم های روز دنیا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

فروش فلزیاب

مسئله مهمی که هنگام خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403 باید توجه داشته باشید این است که هرگز بدون اطلاع از موقعیت مکانی فروشندگان فلزیاب، هزینه ای واریز نکنید. حتما سیستمی که خرید می کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. در نظر داشته باشید که آموزش دستگاه هیچ هزینه ای ندارد و فروشنده موظف است صفر تا صد سیستم را به شما آموزش دهد. در ضمن تست دستگاه باید توسط خود خریدار انجام گردد.

شرایط خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403 در شرکت فلزیاب براتی 

هنگام خرید فلزیاب از شرکت فلزیاب براتی می توانید سیستم را با سلیقه خودتان تست کنید و سپس خرید انجام دهید. تمامی سیستم های موجود در شرکت فلزیاب براتی دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. تمامی سیستم ها دارای آموزش رایگان می باشد. خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403 ایرانی و خارجی با شرایط ایده آل انجام می گردد.

یکی از به روز ترین سیستم های طلایاب و گنج یاب سیستم پالسی NOVA می باشد. این سیستم برای کسانی که به تازگی قصد اپراتوری و کاوشگری دارند بسیار مناسب می باشد. این فلزیاب و طلایاب جزو دسته های پالسی می باشد. سیستم های پالسی جواب دهی بسیار بالایی در خاک ایران دارند. به دلیل وجود ذرات بسیار زیاد در خاک ایران، این فلزیاب و طلایاب به صورت خاصی طراحی شده است که بتواند به صورت خودکار ذرات را حذف کند.

گنج یاب براتی

حذف ذرات خودکار در خرید و فروش طلایاب و گنج یاب 1403 بسیار مهم می باشد و نباید به سادگی از آن گذر کرد. زیرا همین یک ویژگی بسیار کمک بزرگی برای یک اپراتور می باشد. ویژگی خاص دیگر فلزیاب و طلایاب نوا این است که این سیستم قابلیت جاست گلد یا همان طلایاب را به صورت خصوصی دارد. به این صورت که دستگاه فقط به فلز طلا واکنش نشان می هد. همین امر باعث جلوگیری از حفاری های بی مورد می شود.

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *