خرید و فروش فلزیاب خارجی

خرید و فروش فلزیاب خارجی

خارجی

در دنیای فلزیاب و گنج یاب با فناوری پیشرفته ای رو به رو هستیم. خرید و فروش فلزیاب خارجی در بازار ایران رواج دارد و فروشندگان زیادی در این زمینه فعالیت میکنند.

فلزیاب ها ابزار پیچیده ای هستند و هرکدام ویژگی و توانایی های مختص خود را دارند. هر فلزیاب با تکنولوژی که در آن استفاده شده است به اپراتور و کاوشگر امکان گنج یابی در اعماق مختلف می دهد. از فلزیاب های دستی کوچک گرفته تا فلزیاب های خارجی و روز دنیا هرکدام امکاناتی دارند.

هر یک از فلزیاب های نقطه زن، ردیاب و یا حتی تصویری به ما در کشف دنیایی از گنج ها و دفینه های پیدا نشده کمک میکند. با توجه به خرید و فروش فلزیاب خارجی در ایران و افزایش تعداد فروشندگان کار را برای خریداران محترم بسیار راحت کرده است. سیستم های خارجی خوبی ها و بدی هایی هم دارد. برای خرید یک فلزیاب خوب چه ایرانی و چه خارجی باید دقت داشت که سیستم را برای چه عمقی و چه محیطی میخواهید خرید کنید.

با توجه به محیط و آثار و علائم می توانید در خرید سیستم یک قدم جلو تر باشید. بهتر است که خودتان با یک سرچ ساده و پرس و جو با مشاورین مجرب از عملکرد هر مدل از فلزیاب ها آگاهی پیدا کنید سپس خرید انجام دهید. هر یک از فلزیاب ها وظیفه خاصی دارند، فلزیاب ها در انواع مختلفی هستند.

فلزیاب خارجی در بازار ایران 

خارجی 2

شرکت های تولید کننده خارجی اکثر سیستم هایی که تولید میکنند بر اساس شرایط اقلیمی تولید می کنند. از همین رو خرید و فروش فلزیاب خارجی را برای ایرانیان ایجاد کرده است، سیستم های خارجی از تکنولوژی VLF یا فرکانس پایین بهره مند است. نوع کارکرد این سیستم ها برای شناسایی فلزات در عمق های کم است. از همین رو به این سیستم ها تفریحی هم گفته می شود. نا رگفته نماند که اکثر فلزیاب های خارجی دارای تفکیک قوی هستند.

این نوع فلزیاب گزینه مناسبی برای پیدا کردن طلا، سکه طلا، عتیقه جات و فلزات دیگر که در عمق یک الی یک و نیم متر قرار دارند است. پس اگر قصد اپراتوری به صورت تفریحی و برای پیدا کردن فلزات ریز هستید میتوانید یک فلزیاب خارجی خرید کنید.

قیمت فلزیاب خارجی 

فلزیاب نقطه زن

خرید و فروش فلزیاب خارجی و قیمت آن به روز می باشد. قیمت فلزیاب خارجی چون مستقیما از کشور شرکت تولید کننده وارد می شود بالاتر از قیمت آن در آن کشور است. قیمت سیستم خارجی در ایران با قیمت به دلار روز می باشد. شرایط خرید هم به این صورت می باشد که 60 درصد مبلغ قیمت سیستم پرداخت می شود و طی 25 روز کاری تحویل خریدار میگردد. هر کدام از فلزیاب های خارجی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

عمق کاوش مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان اصالت کالا با بارکد، تفکیک دقیق، ثبات و عملکرد مناسب، لوازم جانبی و بسیار امکانات دیگر که همراه خود دارند جزو ویژگی های یک سیستم خارجی می باشد. قبل از خرید و فروش فلزیاب خارجی در ایران از اصالت کالا با اسکن کردن بارکد دستگاه مطمعن شوید. سیستم های خارجی را حتما از شرکت هایی خریداری کنید که جا و مکان مشخصی دارند و مستقیما سیستم را وارد می کنند.

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *