خرید گنج یاب در تهران

خرید گنج یاب در تهران

گنج یاب تهران

با سلام خدمت همراهان گرامی، به طور کلی منظور از گنج یاب میتوان به وسیله ای اشاره کرد که وجود گنج های دفن شده را تشخیص دهد، این وسیله قادر به پیدا کردن سکه های طلا، سکه های نقره، صندوقچه های حاوی از جواهرات، و هر شی با ارزش و قدیمی که در زمین مدفون شده است میباشد. خرید گنج یاب در تهران این امکان را برای همراهان تهرانی فراهم کرده که از این موقعیت استفاده کنند و با خرید گنج یاب به دنیای جدیدی ورود کنند. شماره تماس ما 09104043277 .

گنج یاب ها نیز مانند فلزیاب ها به دسته های نقطه زن، شعاع زن و تصویری تقسیم میشوند و هر مدل کارایی مخصوص خود را دارد، در مقاله های قبل به طور کلی راجب کارکرد هر نوع از فلزیاب ها صحبت کردیم، کارایی فلزیاب و گنج یاب تقریبا مشابه هستند فقط کار کرد هر مدل فرق میکند، به دلیل تنوع زیاد شاید برای خرید گنج یاب کمی دچار سردرگمی شوید، اما مشاورین ما برای پاسخگویی به شما و مشاوره رایگان در خدمت شما هستند، فقط کافیست با شماره 09104043277 تماس بگیرید.

نمایندگی خرید گنج یاب در تهران

فلزیاب براتی

  • شرکت فلزیاب براتی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش گنج یاب و فلزیاب ایرانی و خارجی مفتخر است که جزو برترین فروشندگان این صنف میباشد، هنگام خرید کنج یاب در تهران حتما در نظر داشته باشید که از شرکتی خرید کنید که جا و مکان مشخصی دارند و حتما سیستم را با تست تحویل بگیرید.
  •  توجه داشته باشید که هر سیستمی را که خرید میکنید حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد.
  • هنگام خرید سیستم خارجی حتما خودتان استعلام سیستم را بگیرید.
  • برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با ما با شماره 09104043277 در تماس باشید.

انواع مدل گنج یاب 

1 – گنج یاب نقطه زن.

  • گنج یاب نقطه زن به صورت بوقی میباشد و دو مدل پالسی و وی ال اف هستند و هر مدل کارایی های کاملا متفاوتی دارند. گنج یاب های وی ال اف معمولا عمق کاوش تا یک و نیم متر دارند، البته بستگی به کوئل و حجم هدف در عمق دارد، اما گنج یاب های پالسی با کوئل یا کابل یک در یک تا عمق سه متر کاوش میکنند که این سیستم نیز بسته به کوئل و حجم هدف این عمق را میزند، کسانی که قصد خرید گنج یاب در تهران را دارند پیشنهاد میکنیم که یک سیستم پالسی خرید کنند.

2 – گنج یاب ردیاب 

  • این مدل گنج یاب همانطور که از اسمش پیداست گنج های مدفون شده را ردیابی میکند، گنج یاب ردیاب هم در دو مدل فرکانسی و دستی میباشد، ردیاب های دستی قابلیت خوراک خوری نیز دارند، اما ردیاب فرکانسی طبق فرکانس هر فلز عمل میکند. برای خرید گنج یاب در تهران با ما در تماس باشید 09104043277.

3 – گنج یاب تصویری 

بهترین گنج یاب

  • گنج یاب تصویری یا اسکنر به این صورت میباشد که گنج های مدفون شده در زمین را توسط اسکنر پیدا میکند و به صورت سه بعدی تصویر هدف را به اپراتور نشان میدهد، اسکنر ها به دو دسته لایو و معمولی تقسیم میشوند، اسکنر معمولی تصویر زمین را دریافت میکند و ذخیره میکند و اپراتور آن را آنالیز میکند، اسکنر لایو به صورت زنده از زمین تصویر برداری میکند، برای اطلاع از نوع کارکرد و استعلام قیمت گنج یاب تصویری با شماره 09104043277 در تماس باشید.

برای خرید گنج یاب در تهران در مدل های مختلف میتوانید با ما در ارتباط باشید و ما بهترین گنج یاب را به شما معرفی میکنیم، همچنین برای دریافت آدرس برای مراجعه حضوری و مشاوره رایگان با تلفن 09104043277 در تماس باشید.

 

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *