دستگاه ردیاب طلا یاب در ایران

دستگاه ردیاب طلا در ایران

فلزیاب خوب

دستگاه ردیاب طلا یاب در ایران ؟ به چه صورت کار میکند؟ چه مدل هایی دارد؟ چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله راجب دستگاه ردیاب طلا در ایران و چگونگی کارکرد طلایاب صحبت خواهیم کرد و به سوالات متداول در این زمینه پاسخ میدهیم، در ادامه همراه باشید و اگر سوالی به ذهنتان رسید با شماره 09104043277 تماس بگیرید.

دستگاه ردیاب طلا در ایران نوعی از فلزیاب میباشد که فقط مختص شناسایی طلا میباشد، این نوع سیستم بر اساس استفاده از اصول فیزیک و میدان مغناطیسی امواج الکترومغناطیسی و تغییر تراوش نور طلا را شناسایی میکند، دستگاه ردیاب طلا در ایران کاربرد کاوش طلا، معادن طلا و جست و جوی طلا و جواهرات داخل زمین و اتاقک ها را دارد، اگر قصد پیدا کردن طلا و جواهرات قدیمی را دارید و یا در حال پیدا کردن معدن طلا هستید میتوانید با مشاورین ما با شماره 09104043277 در تماس باشید.

دستگاه ردیاب طلا چگونه کار میکند 

طلایاب خوب

این سیستم برای شناسایی فلز طلای زیرزمینی از اصول فیزیکی مختلف استفاده میکند ، البته بستگی به نوع دستگاه و تکنولوژی استفاده شده در آن دارد، در کل دستگاه ردیاب طلا به روش های مختلفی کار میکند که در ادامه توضیح میدیم.

  • تغییر میدان الکترو مغناطیسی: برخی از دستگاه های ردیاب طلا با تولید میدان الکترومغناطیسی و تغییر آن در حضور طلا، طلا را شناسایی میکنند، این دستگاه ها از یک توانایی خاص به نام تعادل تراز بین میدان الکترومغناطیسی استفاده میکنند که باعث میشود طلا های مدفون شده را شناسایی کند
  • امواج الکترومغناطیسی: برخی از این نوع سیستم ها با استفاده از امواج الکترومغناطیسی طلا را شناسایی میکنند، این مدل از طلا یاب با تولید امواج الکترومغناطیسی و دریافت موج های بازتابنده از طلا ها، طلا را پیدا میکنند.
  • تغییر تراوش طلا: برخی از دستگاه طلایاب در ایران با استفاده از تغییر تراوش نور در حضور طلاها، طلا را پیدا میکنند، این دستگاه ها با استفاده از یک لیزر یا نور مرئی طلا را شناسایی میکنند، کاوشگران عزیز جهت خرید دستگاه طلا یاب در ایران میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

انواع دستگاه طلا یاب در ایران

فروش طلایاب

1 – طلا یاب پالسی: این مدل از طلا یاب با استفاده از یک میدان مغناطیسی قادر به شناسایی طلا های زیر خاک هستند، دستگاه طلایاب پالسی وقتی طلای زیر خاک را توسط میدان مغناطیسی شناسایی کرد بوق میزند، بعضی از دستگاه ها  بوق های متفاوتی دارند که به راحتی قابل تشخیص است. عمق این مدل از سیستم ها با کوئل کوچک تا یک متر و کوئل بزرگ تا عمق 3 متر است.

2 – طلا یاب VLF: این مدل از دستگاه طلا یاب با استفاده از امواج مغناطیسی طلا را شناسایی میکند، این مدل از دستگاه ها معمولا تفریحی میباشند، زیرا عمق کاوش آن ها کم است و برای جست و جوی سکه های طلا و نقره در اعماق کمتر میباشد. نهایت عمق کاوش این سیستم بک متر و سی سانت است.

گنج یاب تهران

3 – طلا یاب شعاع زن یا ردیاب: این مدل از دستگاه طلا یاب در ایران با استفاده از طول موج بلند فرکانس طلا را ردیابی میکند، با این مدل از طلا یاب میتوان محیط های وسیع را به محیط کوچکتر تبدیل کرد و نقطه ای که طلا مدفون شده است شناسایی کرد، عمق کاوش این دستگاه طلا یاب با توجه به تکنولوژی استفاده شده در سیستم متغیر است، اما شعاع زنی و ردیابی این مدل از دستگاه طلا یاب تا 8000 متر هم میرسد.

همراهان و کاوشگران عزیز؛ برای خرید دستگاه طلا یاب در ایران میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید، مشاورین ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

 

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *