دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری

جهت مشاوره رایگان و خرید دستگاه فلزیاب تصویری با کارشناس ما در تماس باشید

09104043277

دستگاه فلزیاب تصویری یک نوع فلزیاب پیشرفته است که علاوه بر تشخیص فلزات ، میتواند تصویر زیر زمین را نمایش دهد و نشان دهد که به چه شکل و اندازه ای است و در چه عمق و فاصله ای قرار دارد. این نوع دستگاه به اپراتور این امکان را می دهد که در انتخاب حفاری انتخاب بهتری داشته باشد و در موفقیت در پیدا کردن گنج های دفن شده تاثیر زیادی دارد.

دستگاه فلزیاب تصویری

 

فلزیاب تصویری را با نام های اسکنر تصویری ، اسکنر مگنومتر نیز می شناسند. اسکنر با کمک نرم افزار ویژوالایزر اطلاعات دریافت شده از زمین را به روی صفحه نمایش رایانه ارائه می دهد و اپراتور با آنالیز تصویر گرفته شده میتواند تصمیم بهتری برای کاوش بگیرد.

دستگاه فلزیاب تصویری برای کشف گنج های قدیمی و بزرگ قابل استفاده می باشد. اینوع دستگاه ها میتوانند فلزات آهنی و غیر آهنی را از یکدیگر جداسازی کند. اسکنر تصویری قابلیت پیدا کردن فضاهای خالی مانند اتاقک ها ، قبر ها ، ورودی ها ، تونل ها و حفره های بزرگ را دارند. از این نوع دستگاه ها برای موفق شدن و رسیدن به هدف در زمان کم و برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند.

فلزیاب تصویری با لکه رنگ های مختلف میتواند وضعیت هدف را در اسکن مشخص کند . عمده رنگ های کلی در برنامه قابل استفاده برای فلزیاب تصویری رنگ های : سبز ، آبی ، قرمز و زرد میباشد . هر رنگ معنی و مفهوم خاصی دارد که کاوشگر با تفسیر این رنگ ها میتواند از تغییراتی که زیر زمین اتفاق افتاده است آگاه شود.

جهت خرید دستگاه فلزیاب تصویری با کارشناس ما در ارتباط باشید

09104043277

فلزیاب و گنج یاب های تصویری در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند. اسکنر تصویری لایو یکی از مدل های این نوع دستگاه ها می باشد که به صورت زنده میتواند تصویر زیر زمین را دریافت کند و اپراتور را از وجود هرگونه فلز یا فضای خالی با ارزش مطلع سازد.

فلزیاب تصویری

 

حفره و فضاهای خالی تاثیر بسیار مهمی در رسیدن به هدف دارد و میتواند یک سرنخ مهمی باشد. با توجه به این که اسکنر توانایی شناسایی حفره را به خوبی دارد ، برای پیدا کردن گنجینه ها بسیار مفید است.

در ادامه یکی از بهترین دستگاه فلزیاب تصویری را با قیمتی مناسب به شما عزیزان معرفی می کنیم.

اگر شما به دنبال خرید یک فلزیاب تصویری با قیمت مناسب و کارایی بالا هستید ما به شما فلزیاب اسکنر تصویری XW را معرفی میکنیم یک فلزیاب فوق العاده قدرتمند با قابلیت تصویر برداری 3بعدی از اعماق زمین تا 18 متر. شما در زمان کار با این فلزیاب میتوانید حفره ها، تونل، اتاقک، انواع فلزات، سفال را شناسایی کنید. همچنین اسکنر g3 قادر است تا فلزات بی ارزش را از با ارزش تفکیک کند.

فلزیاب و گنج یاب تصویری

 

ویژگی دستگاه فلزیاب تصویری XW

  • امکان دریافت و پردازش تصاویر به صورت سه بعدی
  • قابلیت کارکرد در زمین های رطوبتی هموار و ناهموار
  • قابلیت تشخیص غار،حفره،فضاهای خالی ،اتاقک،قبرها،تونل های زیرزمینی
  • قابلیت تشخیص با ارزش بودن یا نبودن فلز ،جهت حفاری
  • سیستم شناسایی و اندازه گیری عمق فلزات
  • انتقال تصاویر از طریق بلوتوث به لپ تاپ
  • شناسایی میدان مغناطیسی فلزات
  • سیستم شناسایی و اندازه گیری عمق فلزات
  • دارای نرم افزاری تصویری ویژوالایزر ۳D
  • دارای دفترچه راهنما
  • آموزش کامل از مبتدی تا حرفه ای

دستگاه فلزیاب تصویری XW یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار خرید فلزیاب و گنج یاب می باشد.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *