دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی

دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی

سوالات خود درباره دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی را از کارشناس ما بپرسید.

09104043277

دستگاه گنج یاب یا فلزیاب یک دستگاه الکترونیکی است که میتواند با ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی موقعیت فلز را شناسایی کند.

این دستگاه ها میتوانند برای کشف آثار تاریخی که از فلز ساخته شده اند مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه های فلزیاب و گنج یاب با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مانند سنسورهای مغناطیسی ، پالس الکترومغناطیسی و تصویر برداری ، آثار تاریخی را شناسایی کنند.

گنج یاب میراث فرهنگی

دستگاه ها با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن ها قادر هستند که نوع فلز ، نقطه فلز ، عمق فلز را تشخیص دهند. بعضی از دستگاه ها که تصویری هستند ، میتوانند تصویر تقریبی فلز را نیز نشان دهند. این امر باعث می شود که هم در زمان و هم هزینه صرفه جویی شود.

سازمان میراث فرهنگی ایران برای کاوش و بررسی ساختارهای زیرزمینی از دستگاه های جی پی آر ( GPR ) استفاده می کند. این دستگاه ها از تکنولوژی رادار نفوذی بهره مند هستند تا بتوانند تصاویر دقیقی از ساختارهای زیزمینی دریافت کنند و در اختیار اپراتور قرار دهند.

دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی قادر است که تونل ها ، راهرو ها ، اتاقک ها و مقبره ها را نیز شناسایی کند. دستگاه های جی پی آر میتوانند هنگام کشف آثار ، تمام مشخصاتی را که کشف و شناسایی کرده را به صورت دقیق در اختیار کاوشگر قرار دهد.

فروش دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی 

09104043277

شرکت های زیادی تولید کننده سیستم های جی پی آر هستند. یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده ، شرکت RADARTEAM سوئد میباشد که دستگاه های مناسب زمین شناسی را با بهترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا ، تولید و روانه بازار میکند.

فلزیاب میراث فرهنگی

در ادامه برخی از دستگاه های جی پی آر را که جواب دهی بالایی دارند و مورد اعتمادتر هستند را معرفی میکنیم.

  1. COBRA WIRELESS GPR : این دستگاه از تکنولوژی رادار نفوذی ساخته شده است که قادر به ارائه تصویر از ساختار زیرزمین است.
  2. COBRA PLUG GPR : این دستگاه نیز از تکنولوژی GPR بهره مند است با این تفاوت که از سیستم با سیم استفاده میکند.
  3. OKM EXP 6000 : این دستگاه یک فلزیاب تصویری است که قادر به شناسایی فلزات در اعماق است.
  4. LORENZ Z1 _ Z2 : این فلزیاب ها محصولات آلمان میباشند و قابلیت تشخیص نوع فلز ، عمق و شکل فلز در زیر سطح زمین هستند.

دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی

توجه داشته باشید که دستگاه هایی که معرفی شد ، برخی از سیستم هایی است که سازمان میراث فرهنگی از آن ها استفاده میکند. چون سازمان میراث فرهنگی از این دستگاه ها استفاده میکند به این معنی نیست که کامل هستند. قیمت این دستگاه ها بستگی به موقعیت جغرافیایی ، تامین کننده و زمان خرید و سایر عوامل ، دارد.

جهت خرید دستگاه گنج یاب میراث فرهنگی حتما از شرکت های معتبر خرید کنید. یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید دستگاه ، شرکت فروشنده میباشد. زیرا خدمات پس از فروش سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما دستگاه را خودتان تست کنید و از اصالت کالا مطمعن شوید.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *