دستگاه گنج یاب 3 کاره

دستگاه گنج یاب 3 کاره

 

درود فراوان خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. دستگاه گنج یاب 3 کاره محصول شرکت فلزیاب براتی برای جست و جوی گنج ها و دفینه های مدفون شده وارد بازار فروش فلزیاب و گنج یاب شد. در ادامه این مقاله درباره این دستگاه و چگونگی کارکرد این سیستم صحبت خواهیم کرد.

درباره دستگاه گنج یاب 3 کارهبنر فلزیاب

دستگاه گنج یاب 3 کاره کامپکس یکی از بهترین و جدیدترین سیستم های موجود در بازار خرید و فروش سیستم های فلزیاب است. این دستگاه دارای مزایای بسیاری است که به طور خلاصه درباره این دستگاه توضیح می دهیم.

این دستگاه دارای سیستم ردیاب و یا همان شعاع زن می باشد. این تکنولوژی دستگاه برای به دست آوردن محیط کار می باشد. از این سیستم برای پیدا کردن قبر، حفره، اتاقک های با ارزش نیز استفاده می شود. این مدل از فلزیاب و گنج یاب ها در دو نوع خوراک خور و فرکانسی می باشد. هر سیستم از تکنولوژی خاص خود برخوردار است. در بعضی از دستگاه ها امکان این وجود دارد که سیستم شعاع زن دستگاه قابلیت فرکانسی و خوراک خور شدن را با هم دارا است.

شعاع زن

دستگاه گنج یاب 3 کاره کامپکس از این امکان برخوردار است که  سیستم شعاع زن دستگاه می شود هم فرکانسی باشد و هم خوراک خور، با استفاده از این نوع فرکانسی سیستم می شود که فرکانس فلز مد نظر را وارد دستگاه کرد. در این صورت دستگاه ماموریت پیدا کردن فقط همان فلز را دارد و بعد از شناسایی محل دفن فلز اپراتور را از وجود آن آگاه می سازد.

با استفاده از سیستم نقطه زن این دستگاه می توانید نقطه دقیق محل فلز را شناسایی کنید. سیستم نقطه زن با ایجاد میدان مغناطیسی فلزات دفن شده را شناسایی می کند و اپراتور را آگاه می سازد. فلز دفن شده فرکانس را دریافت می کند و بازتاب می دهد، به این صورت است که فلز را می شناسد.  دستگاه گنج یاب 3 کاره علاوه بر سیستم شعاع زن و نقطه زن دارای سیستم اسکنر نیز می باشد.

فلزیاب

سیستم اسکنر وظیفه تصویر برداری از لایه های زمین را دارد. نوع کارکرد اسکنر به این صورت است که با تولید امواج الکترومغناطیسی لایه بندی های زمین را اسکن می کند و هر گونه فلز با ارزش و دفینه را پیدا می کند و با تبدیل فرکانس به رنک و سپس به عدد اپراتور را از وجود آن ها با خبر می سازد. اسکنر در مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسد. قیمت هر سیستم بستگی به نوع کارکرد آن تعیین می شود.

برای تهیه  دستگاه گنج یاب 3 کاره می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. مهندسین مجرب ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

مشخصات دستگاه گنج یاب 3 کاره

  • شعاع زن یا ردیاب.
  • نقطه زن.
  • تصویری.
  • عمق کاوش با سیستم ردیاب.
  • تشخیص دقیق عمق.
  • تفکیک دقیق فلزات.
  • دارای تنظیمات جست و جوی فقط طلا.
  • دارای صفحه رنگی.
  • استفاده از جدیدترین تکنولوژی.
  • سبک و کم حجم جهت حمل و نقل.
  • قیمت مناسب.

این سیستم دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین دستگاه گنج یاب 3 کاره دارای تست در حضور خود مشتری به سلیقه خود مشتری می باشد. تست و آزمایش دستگاه توسط خود مشتری انجام می شود.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *