ساخت فلزیاب با عمق 3 متر

ساخت فلزیاب با عمق 3 متر

ساخت فلزیاب

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. در این مفاله نحوه ساخت فلزیاب با عمق 3 متر را توضیح میدهیم.

با استفاده از تکنیک های نوین در ساخت فلزیاب با عمق 3 متر دنیای جدیدی را کشف کنید. هر فلزی را که در زیر سطح زمین است را پیدا کنید. از فلزات بی ارزش گرفته تا گنج ها و دفینه های باستانی.

فلزیاب یک نوع وسیله الکترونیکی میباشد که از آن برای پیدا کردن فلزات زیر سطح زمین استفاده میکنند. همچنین از فلزیاب برای پیدا کردن گنج ها و دفینه ها نیز استفاده میکنند. هدف استفاده از فلزیاب متفاوت است. چون نوع کاربرد متفاوتی دارد. علاوه بر پیدا کردن دفینه ها و گنج ها، از فلزیاب برای پیدا کردن لوله های زیرزمینی، کابل ها، تونل ها و … نیز استفاده میکنند.

برای ساخت فلزیاب با عمق 3 متر در ابتدا باید مشخص کرد که هدف از ساخت فلزیاب چیست؟

فلزیاب ها انواع مختلفی دارند، فلزیاب شعاع زن، فلزیاب نقطه زن و فلزیاب تصویری. ساخت هر نوع از فلزیاب ها کاملا متفاوت است، همچنین کارایی هر نوع از فلزیاب ها با دیگری فرق میکند. مسئولیت هر فلزیاب مختص خود میباشد. کاربرد هر نوع فلزیاب را میتوان از اسمش تشخیص داد و طبق خواسته و نیازمان فلزیاب را میتوانیم بسازیم.

فلزیاب شعاع زن: از این نوع فلزیاب برای محیط های وسیع استفاده میکنند. با استفاده از این فلزیاب محیط بزرگ را به محیط کوچک تبدیل میکنیم و نقطه مد نظر را پیدا میکنیم.

گنج یاب براتی

برای دریافت اطلاعات کافی برای ساخت فلزیاب با عمق 3 متر با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

فلزیاب نقطه زن: از این نوع فلزیاب برای مشخص کردن نقطه اصلی فلز داخل زمین استفاده میشود. پس از استفاده از فلزیاب شعاع زن و کوچک کردن محیط کار از فلزیاب بوقی استفاده میشود و نقطه اصلی گنج و دفینه های مدفون شده را پیدا میکنیم.

فلزیاب تصویری: همانطور که از اسم این نوع فلزیاب مشخص است، وظیفه اصلی آن تصویر برداری از لایه های زیر سطح زمین است. این نوع فلزیاب با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته میشود و لایه بندی های زمین را اسکن کرده و با استفاده از برنامه مخصوص اپراتور را از وجود هر نوع فلز و یا حتی اتاقک و حفره آگاه میکند.

حال طبق گفته های بالا باید تصمیم گرفت که کدام نوع از فلزیاب به کارمان می آید و طبق همان ساخت فلزیاب با عمق 3 متر را شروع کنیم.

اگر قصد وارد شدن به دنیای هیجان انگیز دفینه یابی دارید فلزیاب بسازید. ساخت فلزیاب با عمق 3 متر یک پروژه چالش برانگیز است که نیاز به مهارت فنی دارد.

ساخت فلزیاب

برای سساخت فلزیاب با عمق 3 متر نیاز به یک برد و مدار اکترونیکی دارید. مدار الکترونیکی باید بتواند سیگنال هایی که از فلز داخل زمین دریافت میکند پردازش و تفسیر کند. که نیاز به برنامه های مخصوص خود دارد. این مدار باید بتواند تغییرات میدان های الکتریکی و مغناطیسی را به صورت دقیق تشخیص دهد و محل اصلی فرکانس فلز را مشخص کند.

طراحی مدار الکترونیکی نیاز به مهارت و دانش بالای فنی مهندسی دارد. زیرا کار بسیار پیچیده ای است و حتما باید با دقت بالا طراحی شود. اگر مهارت لازم را ندارید بهتر است از یک مهندس فنی برای ساخت فلزیاب با عمق 3 متر کمک بگیرید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *