ساخت گنج یاب

ساخت گنج یاب 

سوالات خود درمورد ساخت گنج یاب  را از کارشناس ما بپرسید.

09104043277

کار کردن با فلزیاب و گنج یاب برای پیدا کردن فلزات با ارزش و قدیمی همیشه مهیج و سرگرم کننده بوده است. این امر از گذشته تا امروز مورد علاقه همه افراد در سنین مختلف بوده است. امروزه انواع مختلفی از فلزیاب ها و گنج یاب ها در بازار خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب موجود است. اما ساخت فلزیاب و گنج یاب توسط خود فرد میتواند ارزشمند و مهیج باشد ، که هم جنبه آموزشی و هم جنبه سرگمی دارد.

ساخت گنج یاب

فلزیاب ها و گنج یاب ها بر اساس کلی با ارسال امواج الکترومغناطیسی و دریافت آن کار می کنند. مدار الکترونیکی فلزیاب موج الکترومغناطیسی ارسالی جریانی به نام جریان های گردابی یا جریان های فارادی را به روی جسم فلزی که با آن مواجه میشود، القا میکند. این جریان القایی روی سیم پیچ در فلزیاب تاثیر میگذارد و باعث تغییرات فرکانس میشود. این سیگنال ها در مدارهای الکترونیکی تقویت میشوند و برای ایجاد سیگنال صوتی به بلندگو ارسال میشوند و دستگاه وجود فلز را به اپراتور اعلام میکند.

جهت ساخت گنج یاب با ما در تماس باشید

09104043277

همانطور که گفته شد فلزیاب با ارسال امجواج الکترومغناطیسی و دریافت آن کار میکند. در ادامه مراحل کار فلزیاب و گنج یاب را به طور خلاصه به شما عزیزان توضیح میدهیم تا بیشتر با کارایی دستگاه های فلزیاب آشنایی پیدا کنید.

ساخت فلزیاب

ایجاد میدان مغناطیسی 

فلزیاب از یک سیم پیچ به نام سیم پیچ فرستنده استفاده میکند با عبور جریان الکتریسیته از آن ، میدان مغناطیسی در اطراف خود ایجاد میکند. فرکانس و شدت این میدان مغناطیسی بستگی به فلز و نوع فلز و تنظیمات دستگاه میتواند متفاوت باشد. برای ساخت گنج یاب استفاده از سیم پیچ بسیار مهم است.

تغییر میدان مغناطیسی در حضور فلز 

زمانی که یک جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار میگیرد، خواص میدان مغناطیسی آن باعث ایجاد اختلال ، در میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط فلزیاب میشود. این اختلال به نوع ، اندازه ، عمق و قدمت فلز بستگی دارد.

اگر قصد ساخت گنج یاب دارید ، باید به نکاتی که گفته میشود توجه لازم را داشته باشید تا به راحتی بتوانید خودتان یک گنج یاب ساده و کارآمد برای خودتان بسازید. برای ساخت یک دستگاه گنج یاب خوب و کارآمد به یک کیت و برد فلزیاب نیاز است. ساختار این نوع کیت ها متفاوت است و هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند. با توجه به نیاز فرد این دستگاه ها ساخته میشوند. ساخت گنج یاب و استفاده از آن برای پیدا کردن گنجینه ها و دفینه ها جزو سرگرمی های مهیج برای افراد میباشد.

جهت آموزش ساخت گنج یاب با مهندسین ما در ارتباط باشید

تشخیص وجود فلز 

دستگاه گنج یاب و فلزیاب از یک سیم پیچ دیگر به نام سیم پیچ گیرنده استفاده میکند که تغییرات میدان مغناطیسی را دریافت میکند. این تغییرات به عنوان سیگنال به دستگاه گنج یاب و فلزیاب ارسال میشود. دستگاه فلزیاب این سیگنا را دریافت میکند و فلز را تشخیص میدهد.

ساخت گنج یاب

سنسورهای فلزیاب 

سنسور های ساخت گنج یاب ممکن است ساده به نظر برسند، اما از نظر تکنیک و کاربرد پیچیده هستند. سنسورهای این دستگاه بسیار کوچک و حساس هستند و در صورت کوچکترین مشکلی ممکن است دچار خطا شوند. همچنین سیم پیچی که برای ساخت گنج یاب استفاده میشوند نیز بسیار حساس میباشند.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *