طلایاب با گوشی

طلایاب با گوشی 

سوالات خود درمورد طلایاب با گوشی را از کارشناس ما بپرسید

09104043277

طلایاب با گوشی یک ابزار جالب و مفید است که با استفاده از سنسورهای موجود در گوشی هوشمند ، میتواند نقطه و مکان فلزات در زیر زمین و یا در زیر آب شناسایی کند. این ابزار میتواند برای کسانی که علاقه به کشف آثار قدیمی مانند فلزات ، دفینه ها ، گنجینه ها که از دیار باستان به جا مانده است بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

برنامه طلایاب برای گوشی

نرم افزار های طلایاب برای گوشی از سنسورهای مغناطیسی یا مگنتومتر گوشی هوشمند استفاده میکند. این سنسور ها میتوانند میدان مغناطیسی را اندازه گیری کند و تغییرات آن را نشان دهد. وقتی یک فلز به گوشی نزدیک شود میدان مغناطیسی تغییر میکند و این تغییرات را میتوان با برنامه گوشی دید. نرم افزار گوشی برای طلایابی میتواند تغییرات را به صورت صوتی ، تصویری و عددی به کاربر نشان دهد.

برای استفاده از نرم افزار طلایابی برای گوشی، باید نرم افزاری به روی گوشی نصب کرد که با مدل و کارایی همان گوشی سازگاری داشته باشد که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این نوع برنامه ها برای همه نوع سیستم عامل ها از قبیل اندروید ، آی او اس و ویندوز طراحی و ساخته شده است که همه افرادی که با هر نوع سیستم عامل کار می کنند بتواند از این نوع برنامه ها بهره مند شوند.

تعدادی از برنامه های طلایاب با گوشی رایگان و بعضی از این برنامه ها پولی ، حال باید با توجه به نوع گوشی و سیستم عاملی که دارد ، از این برنامه ها استفاده کرد. بعضی از برنامه ها فقط میتوانند که فلز را شناسایی کنند. اما برنامه هایی نیز وجود دارد که میتواند علاوه بر تشخیص فلز ، نوع آن را نیز تشخیص دهد. به طور کلی برنامه دارای تفکیک فلزی است.

طلایاب گوشی

برای انتخاب یک برنامه طلایاب با گوشی باید به نکاتی توجه کرد 

  • سازگاری با سیستم عامل گوشی
  • قابلیت تنظیم فرکانس با گاوشی
  • قابلیت تنظیم سنسورها با گوشی
  • قابلیت تفکیک فلزات
  • قابلیت نمایش نقشه فلز
  • قابلیت ذخیره سازی
  • قابلیت اشتراک گذاری
  • امتیاز برنامه

نکاتی که گفته شد از مهمترین عواملی است که یک برنامه باید داشته باشد. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و دسترسی آسان به انواع برنامه ها ، باید به یک مزیت مهم توجه داشته باشیم، این که امتیاز برنامه چند است. هنگام دانلود نرم افزار ، امتیازی که دیگر کاربران به برنامه داده اند مشخص است. معمولا برنامه ای که بهتر باشد ، امتیاز بالایی نیز دارد. پس هنگام دانلود به ایم موضوع نیز باید دقت کرد.

با توجه به معیارهای بالا میتوان چند برنامه طلایاب با گوشی را معرفی کرد .البته این انتخاب ممکن است برای برای هر کاربر متفاوت باشد و بستگی به نیاز و نوع گوشی دارد. اما به طور کل این برنامه ها به عنوان پرطرفدارترین و پر امتیازترین در بین دیگر برنامه ها هستند.

طلایاب برای گوشی

  1. metal detector : این برنامه برای سیستم عامل اندروید و رایگان میباشد. این برنامه میتواند میدان مغناطیسی از 0 تا 100 میکروتسلا اندازه گیری کند و تغییرات را به صورت صوتی و عددی نشان دهد.
  2. metal detector pro : این برنامه طلایاب با گوشی برای سیستم عامل ویندوز میباشد. این برنامه پولی میباشد. این برنامه میتواند میدان مغناطیسی را از 0 تا 1000 میکروتسلا اندازه گیری کند. این برنامه میتواند تغییرات به صورت صوتی،تصویری و لرزشی نشان دهد.
  3. smart metal detector : این برنامه طلایاب با گوشی برای سیستم عامل آی او اس و رایگان میباشد. این برنامه قادر است میدان مغناطیسی را از 0 تا 200 میکروتسلا اندازه گیری کند و تغییرات را به صورت صوتی و تصویری و عددی نشان دهد.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *