فروش انواع طلایاب خارجی

فروش انواع طلایاب خارجی

فلزیاب خارجی

طلایاب ها یک مدل از سیستم های فلزیاب می باشد که مخصوص پیدا کردن طلا می باشد. شرکت فلزیاب براتی فروش انواع طلایاب خارجی را در ایران برای شما همراهان گرامی فراهم کرده است. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند که هرکدام از این شرکت ها فلزیاب و طلایاب هایی با ویژگی ها و امکانات مختلف به بازار جهانی عرضه کرده اند. همچنین در ایران هم سهمی از بازار فلزیاب و طلایاب را دارا هستند.

شرکت تولید کننده طلایاب گرت 

فلزیاب گرت

یکی از این شرکت ها شرکت گرت میباشد که جزو قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت ها در تولید فلزیاب و طلایاب می باشد. شرکت گرت سیستم های متعدد و متفاوت با امکانات بیشتر طبق تکنولوژی روز دنیا تولید کرده و روانه بازار کرده است. در ایران هم می توانید هر مدل از فلزیاب و طلایاب های گرت را که خواستید همراه با استعلام اصالت کالا از شرکت براتی خریداری کنید. سیستم های گرت معمولا چند فرکانسی هستند تا اپراتور بتواند راحت تر کار کند.

در ایران فروش انواع طلایاب خارجی امکان پذیر است. کافی است که طبق عمقی که مد نظر دارید سیستم خرید کنید. شرکت فلزیاب گرت بر همین اساس سیستم های مختلفی برای عمق های مختلف تولید کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

شرکت ماینلب استرالیا 

ماینلب

یکی دیگر از شرکت های معتبر و قدیمی در زمینه تولید فلزیاب و طلایاب شرکت ماینلب می باشد. این شرکت در کشور استرالیا قرار دارد و سهم بزرگی از فروش انواع طلایاب خارجی در ایران را در اختیار دارد. همچنین شرکت ماینلب استرالیا تولید کننده انواع قطعات الکترونیکی نیز می باشد. از همین رو تعداد و تولید سیستم های فلزیاب و طلایاب جدید در این شرکت زیاد است. اگر قصد خرید یک سیستم فلزیاب ماینلب دارید می توانی با ما در ارتباط باشید.

این شرکت در جنوب استرالیا قرار دارد و در اکثر کشور های دنیا دارای نمایندگی می باشد. تولیدات قطعات الکترونیکی این شرکت برای صنایع مختلف مانند موتورولا، جنرال الکتریک، هانیول و … انجام می شود. بالای نود درصد از سیستم های ماینلب استرالیا با دقت و طراحی بالا ساخته شده است. سبک بودن سیستم های این شرکت جهت حمل و نقل آسان جزو فاکتور های مهم این شرکت است. فروش انواع طلایاب خارجی ماینلب در ایران توسط شرکت فلزیاب براتی انجام می شود.

شرکت فلزیاب و طلایاب نوکتا

نوکتا

دیگر شرکت معتبر در زمینه فلزیاب که در ایران هم طرفداران زیادی دارد مربوط به کشور همسایه یعنی ترکیه می باشد. شرکت نوکتا ترکیه نیز جزو آن دسته از شرکت های تولید کننده فلزیاب با دقت و طراحی بالا می باشد. این شرکت از سال 2001 نقش بسیار مهمی در زمینه ساخت و طراحی فلزیاب و طلایاب داشته است.شرکت نوکتا در شهر استانبول ترکیه قرار دارد و تعداد مهندسین و پرسنل آن به 200 نفر هم می رسد.

فروش انواع طلایاب خارجی شرکت نوکتا در بازار ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است و ارتباط این شرکت با فروشندگان ایرانی بسیار عالی است. از همین رو فلزیاب و طلایاب های  این شرکت در ایران سهم بزرگی دارد. قیمت مناسب سیستم های شرکت نوکتا و در دسترس بودن آن یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت است. ما مفتخریم که یکی از نماینده های اصلی این شرکت بزرگ در ایران هستیم.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *