فروش بهترین طلایاب

فروش بهترین طلایاب

لوگو

شرکت فلزیاب براتی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش بهترین طلایاب در ایران فعالیت می کند و مفتخر هستیم که بیشترین رضایت مشتریان در بین فروشندگان طلایاب داریم. طلایاب یک دستگاه الکترونیکی برای پیدا کردن طلا های دفن شده توسط مردمان قدیم می باشد.

مردمان قدیم برای در امان نگه داشتن اموالشان مجبور بودند که آن ها را دفن کنند. کسانی که مال زیادی را دفن می کردند برای این که بعد ها بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند علامت یا نشان برای آن جایی که اموالشان را دفن کردند می گذاشتند و طبق معلومات زمان خودشان یک نسخه پوستی از محل دفن همراه با کروکی تهیه می کردند که بتوانند آن را پیدا کنند. در هر دوره از تاریخ  این علامت و نشان ها تغییر می کردند.

امروزه بعضی از آن نسخه ها به شکلی در اختیار عموم قرار گرفته است، با توجه به شرایط آب و هوایی رانش زمین و ساخت و ساز های زیاد امکان دارد که به سختی بشود طبق آدرس نسخه نقطه آن را پیدا کرد. برای پیدا کردن نقطه در محیطی که گنج و یا دفینه های طلا در آن دفن شده نیاز به سیستم می باشد. فروش بهترین طلایاب می تواند به پیدا کردن آن نقطه کمک شایانی کند.

شعاع زن

بعضی از دفینه های پیدا نشده با آثار و علائم دفن شده اند. این آثار و علایم می تواند به هر شکلی که از بین نرود باشد. آثاری مانند لاک پشت سنگی، پرنده سنگی، شیر سنگی و … هستند. در هر دوره این آثار متفاوت بود، این اشکال ها را با سنگ هایی که از بین نمیروند درست میکردند، و معمولا سنگ های علامت با سنگ های محیط متفاوت بود. به این جهت که از دور هم شناسایی شود. با گذشت زمان و به هر دلیل دیگر این اموال به همان صورت مدفون شده باقی مانده اند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی این اشکال توسط کارشناسان، کارشناسی می شوند و با استفاده از طلایاب ها و فلزیاب ها آن ها پیدا می کنند. فروش بهترین طلایاب در این زمینه کمک بزرگی است. طلایاب ها در انواع مختلف هستند، طلایاب نقطه زن، طلایاب شعاع زن، طلایاب تصویری. هر کدام از انواع طلایاب ها وظیفه مشخصی دارند و کارایی های متفاوت اما در درکل یک وظیفه جامع دارند آن هم شناسایی طلا های درون خاک است.

توربو

برای به دست آوردن و پیدا کردن تقریبی محیط باید از طلایاب ردیاب یا همان شعاع زن استفاده کرد. با استفاده از این سیستم میتوانید که محیط تقریبی نقطه مد نظر را پیدا کنید و سپس با استفاده از نقطه زن محل دقیق نقطه را به دست می آورید. با استفاده از سیستم نقطه زن میتوانید عمق هدف را هم متوجه شوید. نا گفته نماند که همه این موارد بستگی به دستگاهی که استفاده می کنید هم دارد.

مشاورین ما برای فروش بهترین طلایاب در هر روز هفته و در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان هستند. برای اطلاع از انواع سیستم ها و قیمت ها میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. برای دریافت کاتالوگ به صورت مجازی با شماره 09104043277 در دنیای مجازی با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *