فروش فلزیاب شعاع زن

فروش فلزیاب شعاع زن

فروش فلزیاب

فروش فلزیاب شعاع زن جزو پرفروشترین در زمینه فلزیاب است. در ادامه درباره نحوه کارکرد این نوع دستگاه صحبت خواهیم کرد.

فلزیاب شعاع زن یا همان ردیاب، یک نوع از دستگاه های فلزیاب است که برای جست و جوی فلزات با ارزش در مساحت های زیاد قابل استفاده است. این نوع فلزیاب معمولا به صورت فرکانسی فلز را کاوش می کند. فلزیاب شعاع زن دارای یک جفت آنتن به همراه دسته آنتن می باشد که در آن از جیوه مخصوص برای پیدا کردن حفره، اتاقک و هر نوع فلز به کار گرفته شده است. در اکثر موارد این نوع فلزیاب ها خوراک خور نیز هستند.

هر فلزی دارای یک فرکانس مخصوص خود می باشد که این فرکانس ها برای دستگاه تعریف شده است. اپراتور با قرار دادن دستگاه بر روی هر فرکانس می تواند فقط فلز مد نظر خود را کاوش کند. به این صورت که اگر دستگاه را روی فرکانس طلا قرار دهیم، دستگاه فقط به دنبال طلا می گردد. همین طور می توان سیستم را بر روی فرکانس حفره قرار داد. در این صورت دستگاه به دنبال حفره های با ارزش می گردد.

خوراک خور

فروش فلزیاب شعاع زن در شرکت براتی جزو پرفروشترین دستگاه ها به شمار می رود. نه تنها در شرکت فلزیاب براتی بلکه در تمام دنیا خرید و فروش فلزیاب شعاع زن خون بیشتر از دیگر نوع های فلزیاب می باشد. اپراتور های حرفه ای و کسانی که در این زمینه فعالیت بیشتری دارند می دانند که برای یک کاوشگری دقیق و بی نقص حتما باید یک سیستم شعاع زن در اختیار داشت. تلفن تماس جهت مشاوره و خرید رایگان 09104043277 می باشد.

فلزیاب شعاع زن یا همان ردیاب در انواع مختلف تولید و روانه بازار می شود. تولید فلزیاب شعاع زن به دلیل محبوبیت بین اپراتوران بیشتر از ما بقیه فلزیاب ها می باشد. این نوع از فلزیاب ها با شکل و شمایل ظاهری مختلفی در بین اپراتوران وجود دارد. اما در نهایت سیستم کارکرد آن ها به یک شکل می باشد و وظیفه این دستگاه محدود کردن محیط های بسیار وسیع است. با استفاده از این سیستم دیگر نگران وسعت محیط نباشید.

انواع فلزیاب شعاع زن 

مگ پرسون

همانطور که گفته شد فلزیاب شعاع زن در شکل های مختلفی در حال تولید است و روز به روز این اشکال در حال تغییر می باشند. به طور مثال بعضی از این دستگاه ها دارای 2 عدد آنتن یا بعضی ها 3 آنتن و  بیشتر هم است. هرکدام مقدار مشخصی از یک منطقه وسیع را می توانند پوشش دهند. بعضی از سیستم ها 500 متر را پوشش می دهند و بعضی تا 2 کیلومتر هم قابلیت کارایی دارند. این مطالب بستگی به نوع  تکنولوژی استفاده شده در آن را دارد.

 

یک مدل از فلزیاب های شعاع زن در بازار وجود دارد که به صورت خوراک خوری می تواند کاوش کند. یعنی تا خوراک را درون دستگاه قرار ندهیم دستگاه هیچ واکنشی نشان نمی دهد. این نوع از فلزیاب ها برای کسانی که به تازگی قصد شروع به کار را دارند اصلا توصیه نمی شود، چرا که نیاز به مهارت بالا دارد. فروش فلزیاب شعاع زن توسط شرکت فلزیاب براتی انجام می شود.

شعاع زن

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *