فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران

فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران

 

شرکت فلزیاب براتی نمایندگی فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران با بیش از 10 سال فعالیت در زمینه فروش فلزیاب در ایران، یکی از برترین شرکت های فروش فلزیاب و گنج یاب میباشد. اگر قصد خرید فلزیاب و گنج یاب دارید میتوانید با شماره 09104043277 در ازتباط باشید.

بنر

برای خرید فلزیاب مواردی را باید در نظر داشت تا بتوان یک سیستم عالی را خرید کرد. در ادامه این موارد را به شما عزیزان خواهیم گفت.

برای این که بتوانیم یک سیستم خوب و مدنظر را خریداری کنیم باید با نوع کارکرد سیستم ها آشنا شویم، یعنی این که هر سیستم نوع کارکردی که دارد برای چه جایی مناسب است؟ هر فلزیابی برای کار مشخصی ساخته شده است.

فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران متفاوت است. البته در ایران فلزیاب های ساخت اروپا هم در بازار این صنعت به فروش میرسد.

دستگاه هایی که از اروپا توسط شرکت فلزیاب براتی وارد میشود VLF میباشد، این نوع سیستم ها با انتقال فرکانس پالس پایین برای مواردی که کم عمق هستند استفاده میشوند و به نوعی به آن ها فلزیاب تفریحی نیز گفته میشود.

در کشور عزیزمان ایران باید از سیستم های پالسی استفاده کرد. به این دلیل که سیستم های پالسی عمق بیشتری را میتوانند کاوش کنند و اهدافی که در ایران هستند معمولا بالای دو متر عمق دارند. اپراتور باید سیستمی داشته باشد که بتواند عمق دو متر و بیشتر را کاوش کند.

سیستم هایی در بازار خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران وجود که تصویری هستند. این نوع از فلزیاب و گنج یاب ها قابلیت تصویر برداری به صورت سه بعدی از زمین را دارند و برای اهدافی که عمق بالاتر استفاده میشوند.

کامپکس

یک مدل از فلزیاب ها نیز در بازار خرید و فروش فلزیاب وجود دارد که وظیفه شعاع زنی و ردیابی فلزات را دارد. از این سیستم در محیط های باز و وسیع استفاده میشود. عمق کاوش این نوع سیستم ها از یک متر به بالاتر وجود دارد.

حال با توضیحاتی که داده شد باید در نظر داشت که کدام سیستم برای محیطمان مناسبتر است.

فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران 

شرکت فلزیاب براتی سیستمی را روانه بازار کرده است که این فلزیاب و گنج یاب دو کاره است. یعنی هم شعاع زنی میکند و هم نقطه زنی، اپراتور برای موفق شدن نیاز دارد که یک سیستم کامل همراه خود داشته باشد. سیستمی که خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم، بسیاری از مشکلاتی که اپراتوران داشتند را برطرف کرده است.

فلزیاب کامپکس 6

این فلزیاب در بازار فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران به یکی از محبوبترین ها تبدیل شده است.

فلزیاب کامپکس 6 قادر است که در محیط های باز و وسیع شعاع زنی کند و نقطه تقریبی فلز را مشخص کند. سپس سیستم نقه زن این دستگاه نقطه اصلی فلز را مشخص میکند. با این روش اپراتور از وجود فلز و گنج های دفن شده آگاهی پیدا میکند.

با این سیستم دیگر به هیچ عنوان حفاری های بی مورد انجام نمیشود.

کارشناس فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران 09104043277 مهندس براتی 

کامپکس 6

مشخصات فلزیاب کامپکس 6 

  • شعاع زن
  • نقه زن بوقی
  • دارای تفکیک
  • دارای گزینه JUST GOLD
  • دارای عمق زنی بالای 3 متر
  • دارای دیسک های مختلف
  • سبک و کم حجم
  • کارکرد ساده
  • دارای گارانتی
  • دارای خدمات پس از فروش

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *