فلزیاب ارزان نقطه زن

 فلزیاب ارزان نقطه زن

امروزه کمتر کسی هست که راجب فلزیاب ندونه یا نشنیده باشه، فلزیاب در مدل های نقطه زن و شعاع زن و تصویری هستند، همانطور که قبلا هم صحبت کرده بودیم ارزان بودن سیستم به این معنی نیست که کارایی ندارد، در وهله اول خود اپراتور باید نسبت به محیط کارش تصمیم بگیرد که چه مدل سیستم نیاز دارد که ابن موضوع هم با یک سرچ ساده متوجه مبشود که چه مدل سیستم نیاز دارد، اپراتوری یک موضوع بسیار مهمی در بحث فلزیابی و گنج یابی است، گاها بعضی ها با هزینه های چندصد میلیونی یک سیستم خریداری میکنند ولی نمیتوانند استفاده لازم را ببرند، اما یک اپراتور واقعی با یک فلزیاب ارزان بهترین کارایی را دارد.

فروش فلزیاب ارزان نقطه زن یک هنر است، در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از مردم به سراغ دفینه یابی میروند، تیم مجرب ما توانسته است با کمترین قیمت یک فلزیاب ارزان در اختیار اپراتور قرار دهند، در ادامه این مقاله چند فلزیاب ارزان معرفی خواهییم کرد و چنانچه شما یک فلزیاب ارزان نیاز داشتید میتوانید با ما با شماره 09104043277 تماس بگیرید و ما بهترین فلزیاب را نسبت به هزینه شما به شما معرفی میکنیم.

 

فروش ففلزیاب نقطه زن فلزیاب ارزان نقطه زن

فلزیاب نقطه زن ارزان یک مدل از فلزیاب ها است که هم به صورت پالسی و هم وی ال اف میباشد که هر مدل دارای کویل های مخصوص خود میباشد و عمق نفوذ های متفاوتی دارند، سیستم های وی ال اف عمق نفوذ یک الی یک و نیم متری نسبت به حجم هدف در عمق را دارند و سیستم های پالاسی عمق نفوذ تا سه متر دارند.

فلزیاب نقطه زن پالسی یک سیستم الکترومغناطیسی میباشد که امواج را در قالب پالس به داخل زمین میفرستد و پس از برخورد به فلز بازتاب میشود و به دستگاه برمیگرداند و اپراتور این عمل را از طریق بوق شناسایی میکند، معمولا اکثر نقطه زن ها تفکیک طلا دارند. فلزیاب ارزان نقطه زن هم قابلیت تفکیک طلا را دارد.

نقطه زن ارزان

قیمت سیستم های نقطه زن نسبت به عمق زنی و کارایی متغیر است، فروش فلزیاب ارزان کار اصلی ماست، شما میتوانید با یک فلزیاب ارزان هم موفق شوید، فقط کافیه که با مشاورین ما در ارتباط باشید و با کمترین قیمت صاحب یک فلزیاب ارزان نقطه زن شوید، شماره تماس ما09104043277 میباشد، در هر ساعت از شبانه روز میتوانید تماس بگیرید. شرکت فلزیاب براتی هم فروش حضوری و هم غیر حضوری دارد.

وی ال اف مخفف فرکانس بسیار پایین است، از این سیستم برای پبدا کردن فلزات ریز مانند انگشتر، گوشواره، سکه و… میباشد.این نوع فلزیاب دارای فرکانس جداگانه هر فلز میباشد، یعنی اپراتور میتواند هر فلزی که مد نظرش هست را کاوش کند، همچنین قابلیت تفکیک فلز با ارزش از بی ارزش را دارد. پس اگر قصد پیدا کردن فلزات ریز مانند سکه، انگشتر، گوشواره در اعماق کم را دارید میتوانید یک سیستم وی ال اف خریداری کنید. شما میتوانید یک فلزیاب نقطه زن ارزان وی ال اف خریداری کنید، فلزیاب و گنج یاب نقطه زن از محبوبیت خاصی بین اپراتورها برخوردار است، این نوع فلزیاب کارکرد ساده اما کاربرد بسیار بالایی دارد.

فلزیاب نقطه زن

دوستان و همراهان عزیز ما تمام تلاشمان را کرده ایم که بهترین سیستم های فلزیاب و گنج یاب را با نازلترین قیمت در اختیار شما قراردهیم. شما میتوانید جهت مشاوره رایگان و دریافت کاتالوگ و آدرس با ما با شماره 09104043277 در تماس باشید، در هر ساعت شبانه روز و تمام ایام هفته پاسخگوی شما هستیم.

 

 

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *