فلزیاب اکسترا پرو

فلزیاب اکسترا پرو

هرگونه سوال درباره فلزیاب اکسترا پرو دارید با کارشناس ما در تماس باشید.

09104043244

بنر

با سلام خدمت همراهان گرامی و همیشگی فلزیاب براتی. فلزیاب اکسترا پرو یکی از محبوب ترین محصولات شرکت ماینلب میباشد.

شرکت ماینلب استرالیا یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب در دنیا میباشد. این شرکت با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، مدرنترین و به روزترین سیستم های فلزیاب را طراحی و تولید میکند. شرکت ماینلب استرالیا سهم خاصی از بازار فروش فلزیاب را دارا میباشد.

این شرکت در اکثر کشورهای دنیا نمایندگی های فروش دارد. شرکت فلزیاب براتی نمایندگی شرکت ماینلب استرالیا در ایران میباشد.

اگر قصد خرید فلزیاب و گنج یاب دارید میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فلزیاب اکسترا پرو از تکنولوژی VLF یا همان فرکانس پایین بهره مند است. این سیستم جهت کشف فلزات با ارزش ریز مانند سکه، انگشتر در اعماق کم میباشد. به این نوع فلزیاب را در ایران فلزیاب تفریحی نیز گفته میشود.

با گنج یاب کاملاً جدید فلزیاب اکسترا پرو  میان دیگر اپراتورها متمایز میشوید و به راحتی میتوانید گنجینه ها و دفینه های پیدا نشده را کشف کنید. این سیستم کاملا ضدآب بوده و از آن میتوانید در شرایط آب و هوای بارانی و یا حتی در رودخانه ها کاوشگری کنید و تمام کار سخت را به دستگاه بسپارید تا شروع به کشف گنجی که به دنبال آن هستید، کند. این سیستم دارای چند فرکانس مختلف میباشد، بنابراین می‌توانید با فشار دادن یک دکمه آن را روی فرکانس‌های مورد نظر تنظیم کنید و کنترل هر محیطی را در دست بگیرید.

اکسترا

یکی از مهمترین عوامل یک سیستم هنگام اپراتوری سبک بودن و کم حجم بودن سیستم میباشد. این عامل باعث میشود که اپراتور تمرکز بیشتری در کاوشگری داشته باشد. فلزیاب اکسترا پرو وزن بسیار کمی دارد و بسیار کم حجم نیز میباشد.

فلزیاب اکسترا پرو دارای کوئل هایی در ابعاد مختلف میباشد. تمام کوئل ها ضدآب بوده ، همچنین اکسترا پرو دارای یک صفحه LCD رنگی مناسب بوده و قابل تنظیم نیز میباشد. اکثر اپراتوران در شب فعالیت میکنند، به همین دلیل تامین نور مورد نیاز بسیار موثر میباشد.

جهت خرید فلزیاب اکسترا پرو با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فلزیاب اکسترا پرو تفکیک بسیار دقیقی دارد. این فلزیاب قادر است که هر فلز را به صورت جداگانه کاوش کند. با استفاده از قابلیت تفکیک این سیستم، اپراتور میتواند هر فلزی را که قصد پیدا کردن آن را دارد، جستجو کند.

عمق زنی دقیق این فلزیاب از دیگر مزیت های آن میباشد. فلزیاب اکسترا پرو تا عمق 1/6 متر کاوش میکند. این سیستم تمام فلزات ریزی که دیگر فلزیاب ها قادر به پیدا کردن آن نیستند را کشف میکند و نقطه دقیق آن را مشخص میکند.

فلزیاب اکسترا پرو محصول سال 2023 شرکت ماینلب استرالیا میباشد که به سرعت محبوبیت خاصی در بین اپراتوران پیدا کرد. قیمت این فلزیاب 440 دلار میباشد. قیمت این سیستم در ایران به دلیل نوسان قیمت دلار متفاوت است.

ما در شرکت فلزیاب براتی تمام تلاشمان را میکنیم که در کمترین زمان ممکن و کمترین سود سیستم را در اختیار خریدار محترم قرار دهیم. خریدار پس از تست و اصالت کالا مبلغ سیستم را پرداخت میکند.هرگونه سوال درباره فلزیاب اکسترا پرو را با مشاورین ما در میان بگذارید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتیبنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *