فلزیاب اکسترا xterra

فلزیاب اکسترا xterra

 

اکسترا

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. در این مقاله به فلزیاب اکسترا xterra  پرداخته ایم.

برای دریافت اطلاعات لازم با شماره 09104043277 در تماس باشید.

با گنج یاب کاملاً جدید X-TERRA PRO توسط Minelab  در میان اپراتوران متمایز شوید و ردیابی خود را تقویت کنید.  به سادگی ردیاب خود را طوری تنظیم کنید که با زمین شما با حالت های جستجوی خودکار ، میدان و ساحل مطابقت داشته باشد و تمام کار سخت را به ردیاب بسپارید تا شروع به کشف گنجی که به دنبال آن هستید، کند.

همانطور که مهارت‌های شما بهبود می‌یابد، با فلزیاب اکسترا xterra  فضایی برای رشد در زمینه اپراتوری فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید با فشار دادن یک دکمه آن را روی فرکانس‌های 5، 8، 10 یا 15 کیلوهرتز تنظیم کنید و کنترل هر محیطی را در دست بگیرید. یا موقعیتی که برای شما پیش می آید کاملاً ضد آب IP68 تا عمق 5 متر (16 فوت) و دارای ویژگی‌هایی مانند حالت‌های 5 صوتی، چراغ قوه کنترلی و لرزش دسته دستی است که از همان لحظه شروع به چرخیدن، مانند یک حرفه‌ای تشخیص خواهید داد.

 

X-TERRA PRO توسط Minelab که توسط موتور پیشرفته PRO-SWITCH™ هدایت می شود، قدرت تغییر فرکانس را به شما می دهد. اهداف را در هر مکانی و در هر شرایطی در اعماق شناسایی کنید. با فلزیاب اکسترا xterra  به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

فلزیاب اکسترا xterra کاملا ضدآب بوده و تا عمق 5 متری قابلیت کارایی دارد. با این سیستم به راحتی می توانید در تمام شرایط آب و هوایی و مکانی اپراتوری و کاوشگری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر این دستگاه با شماره 09104043277 ( مهندس براتی ) در ارتباط باشید.

فلزیاب اکسترا xterra بسیار سبک و کم حجم می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های یک دستگاه خوب این است که باید وزن سبکی داشته باشد و از نظر حجم و اندازه نیز کم حجم باشد. زیرا اپراتور هنگام کاوش باید کاملا تمام حواسش به کاوش باشد.

فلزیاب اکسترا

 

فلزیاب اکسترا xterra  دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ و رابط کاربری بصری، شروع کار را برای مبتدیان آسان می کند و اپراتوران باتجربه می توانند تنظیمات را به سرعت و به راحتی تنظیم کنند. نا گفته نماند که همه می توانند به سرعت با این سیستم به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوند. فقط کمی نیاز به تمرین دارد.

با گزینه‌های صوتی چندگانه، صدای پیشرفته فلزیاب اکسترا xterra  به این معنی است که اگر هدفی فلز بی ارزش و یا گنج باشد، نه تنها می‌شنوید، بلکه می‌توانید اندازه و عمق آن را نیز بسنجید. زیرا فلزیاب اکسترا xterra  دارای تفکیک بسیار دقیق است.

ممکن است نور روز به پایان رسیده باشد، اما این بدان معنا نیست که کاوش شما باید به پایان برسد، فلزیاب اکسترا xterra  با چراغ قوه Control Pod، صفحه نمایش نور پس زمینه قرمز، صفحه کلید با نور پس زمینه، و لرزش دستی ، می توانید مدت ها پس از غروب خورشید و در تاریکی به راحتی به کاوش خود ادامه دهید.

اکسترا

به کسانی که دنبال خرید یک فلزیاب همه چی تمام هستند پیشنهاد می کنیم که فلزیاب اکسترا xterra  را خرید کنند و از یک اپراتوری راحت و بی نقض لذت ببرند.

قیمت فلزیاب اکسترا xterra  طبق قیمت ارز روز تعیین می شود. با توجه به ثابت نبودن قیمت ارز، فلزیاب اکسترا xterra  قیمت ثابت ندارد.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *