فلزیاب بوقی FINDX Pro

فلزیاب بوقی FINDX Pro

فایندکس

با سلام خدمت عزیزان و همران همیشگی فلزیاب براتی. در این مقاله به فلزیاب بوقی FINDX Pro پرداخته ایم.

انتخاب نهایی یک اپراتور حرفه ای قطعا فلزیاب بوقی FINDX Pro می تواند باشد.

فلزیاب FINDX Pro را کشف کنید! دارای حالت‌های جستجوی کاملاً خودکار مانند میدان مغناطیسی،  جواهرات ، جواهرات کنار ساحل، بدون زحمت بین زمین‌ها و اهداف جابه‌جا می‌شود. با طراحی Turn-on & Go و رابط منوی ساده آن، تنظیم در محیط های خاص برای مبتدیان بسیار آسان است! تنظیمات مقیاس شناسه هدف و حساسیت برای همه مناسب است، از مبتدی تا حرفه ای.

برای دریافت اطلاعات و استعلام قیمت فلزیاب بوقی FINDX Pro نوکتا ترکیه می توانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فلزیاب بوقی FINDX Pro  همه چیزهایی را که هنگام تشخیص نیاز دارید، دارد،  سیم پیچ و روکش جستجوی DD 11 اینچی ضد آب، هدفون، حفار ممتاز، کیف حمل. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ویژگی pinpoint برای مکان یابی دقیق گنج و رسیدن به آن استفاده کنید. به علاوه، FINDX Pro همه چیز را پیدا می کند: جواهرات، سکه ها، آثار، طلا و نقره. ویژگی های نشانگر عمق و حجم، یافتن گنج را آسان تر از همیشه می کند.

فیندکس

FINDX، بهترین فلزیاب نسبت به ارزش، به راحتی با یک شارژر USB یا پاوربانک (شامل کابل شارژ) شارژ می شود. برخلاف  سیستم های دیگر که به باتری‌های سنتی متکی هستند، که می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند تخلیه و هدر رفتن باتری شود، فلزیاب بوقی FINDX Pro این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند. برای صرفه جویی در هزینه و کاوش طولانی تر، می توانید بدون زحمت دستگاه خود را شارژ کنید. میانگین عمر باتری 12 ساعت است و این اطمینان را به شما می دهد که هرگز مانند سایر فلزیاب های  سرگردان نمانید.

فلزیاب بوقی FINDX Pro

به لطف فناوری ضد آب IP68، فلزیاب بوقی FINDX Pro کاملاً ضد آب است و به آن اجازه می دهد تا عمق 16 فوت (5 متر) زیر آب غوطه ور شود. اکثر فلزیاب های دیگری که می بینید نمی توانند به طور کامل در آب غوطه ور شوند یا در باران استفاده شوند، اما مدل FINDX Pro کاملا ضد آب است. این باعث می شود آن را برای تشخیص فلز دریاچه، رودخانه و ساحل هم در زیر آب و هم در خشکی مناسب کند. صفحه کلید و LCD با نور پس زمینه نیز به شما در جستجوهای زیر آب کمک می کند.

فلزیاب بوقی FINDX Pro تنها 2.6 پوند (1.2 کیلوگرم) وزن دارد. شفت برای حمل و نقل آسان و استفاده در زیر آب تا 25 اینچ (63 سانتی متر) جمع می شود. اندازه قابل تنظیم آن را برای بزرگسالان در هر اندازه تا کودکان مناسب است. مجهز به نشانگر عمق، فلزیاب بوقی FINDX Pro به شما امکان می دهد قبل از حفاری عمق اهداف را بدانید. برای کشف گنجینه های پنهان با FINDX آماده شوید.

فیندکس

کارایی فلزیاب بوقی FINDX Pro

  • ضدآب
  • ضد ضربه
  • کاوش در آب
  • عمق زنی دقیق
  • سبک و کم حجم
  • قابل اطمینان
  • صفحه نمایش رنگی
  • تشخیص فلزات
  • تفکیک فلزات
  • ساخته شده از آلمینیوم
  • دارای گارانتی
  • دارای خدمات پس از فروش

با استفاده از فلزیاب بوقی FINDX Pro می توانید فلزات کوچک مانند سکه، انگشتر، النگو و هر فلز با ارزش مانند جواهرات را در عمق های کم کاوش کنید و موفق شوید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *