فلزیاب جدید او کا ام

فلزیاب جدید او کا ام

توربو

یکی از پیشگامان در زمینه طراحی و تولید فلزیاب شرکت OKM می باشد. در این مقاله درباره فلزیاب جدید او کا ام صحبت خواهیم کرد.

شرکت OKM با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید و طراحی انواع فلزیاب بوقی و تصویری در راس همه شرکت ها می باشد. این شرکت با بهره مندی از مهندسین مجرب در زمینه طراحی و تولید فلزیاب توانسه است که محبوبیت خاصی در بین طرفداران فلزیاب داشته باشد. تمامی سیستم های تولید شده در شرکت okm قابل اطمینان و معتبر هستند.

سیستم های تصویری شرکت OKM محل وجود فلز را به نمایش می دهد و امکان تشخیص انواع فلزات را دارد. فلزیاب جدید او کا ام نیز از تکنولوژی تفکیک فلزات برخوردار است. فلزیاب جدید او کا ام  قابلیت تشخیص فلز با ارزش از بی ارزش را دارد. از دستگاه های او کا ام در بسیاری از کشور های دنیا برای انجام پروژه های مختلف استفاده میشود.

دستگاه های او کا ام  در زمینه های مختلف مانند دفینه یابی، گنجیابی، کاوش های زیرزمینی جهت پیدا کردن لوله های آب، گاز، فاضلاب و …  قابل استفاده می باشد. سیستم های تولید شده توسط شرکت او کا ام بسیار سبک و کم حجم بوده. از همین رو حمل و نقل آن ها بسیار راحت بوده و اپراتور هیچ مشکلی در زمان اپراتوری پیدا نمی کند.

شرکت فلزیاب براتی نماینده شرکت OKM در ایران می باشد. سیستم هایی که از شرکت او کا ام در شرکت براتی به فروش می رسد تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. خریداران محترم می توانند هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری خرید خود را انجام دهند و با اطمینان خاطر از فلزیاب جدید او کا ام استفاده کنند.

او کا ام

فلزیاب تصویری OKM 

اسکنر جدید سه بعدی با نام توربو 20000 روانه بازار شده است. این سیستم گام دیگری در تشخیص فلزات به سمت جلو برداشته است. این سیستم فلزیاب جدید او کا ام قابلیت های بی شماری دارد. ضدآب بودن و ضدضربه بودن آن مهمترین شاخصه این دستگاه می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه تشخیص فلز با ارزش از بی ارزش می باشد.

فلزیاب و یا در اصل گنج یاب توربو 20000 عمق زنی بسیار دقیقی دارد. عمق کاوش این گنج یاب تا 20 متر دقیق می رسد. تشخیص دقیق عمق فلزات و تشخیص حفره این دستگاه را نمی توان در دستگاه های دیگر پیدا کرد. به همین دلیل فلزیاب و گنح یاب توربو 20000 خیلی سریع محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

مشخصات گنج یاب توربو 20000 

  • فلزیاب جدید او کا ام
  • عمق زنی دقیق
  • تفکیک فلز با ارزش از بی ارزش
  • ضد آب
  • ضد ضربه
  • سبک و کم حجم
  • عمق کاوش 20متر
  • نقطه زنی دقیق
  • اسکن سه بعدی
  • حفره یاب دقیق
  • ویرایش اسکن و ثبت دقیق

توربو

این فلزیاب جدید او کا ام از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره مند است. فلزیاب توربو 20000 قابلیت ذخیره اسکن و ثبت دقیق موقعیت مکانی آن را دارا می باشد. این قابلیت کمک می کند تا اپراتور حفاری های بی مورد انجام ندهد. حفاری یک امر بسیار مهم است که بسیار سخت می باشد. با استفاده از این سیستم دیگر حفاری بی مورد انجام نمی شود.

 

 

همراهان همیشگی فلزیاب براتی، برای دریافت لیست قیمت و اطلاع از دیگر شاقول ها میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *