فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

جی پی

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی فلزیاب براتی. فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 جزو محبوبترین فلزیاب ها در بین اپراتوران و کاوشگران می باشد. این دستگاه از تکنولوژی VLF برخوردار است. همچنین از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

ردیاب طلای نوآورانه GPZ 7000 با عمق بسیار زیاد و حداکثر حساسیت روی تمام طلاها، شما را به سطح بعدی تشخیص طلا می برد.

عمق مفید جی پی زد چقدر است؟ خوب، تا 40٪* عمیق تر از سری GPX عمق زنی می کند. به لطف فناوری انقلابی جدید ZVT، میادین طلای قدیمی و گمشده را به راحتی میتوان با جی پی زد پیدا کرد.

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 به شما کمک میکند که عمق بیشتری را کاوش کنید.

حساسیت باورنکردنی فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 با کوئل Super-D بهترین مزیت را در این زمینه به شما می دهد. طلایی را که دیگران از دست داده‌اند، پیدا کنید، از طلاهای ریز و زیر گرم گرفته تا طلاهای سنگینتر و قدیمی که هنوز پیدا نشده اند را کشف کنید.

جی پی زد

امکانات فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

  • عمق زنی دقیق
  • حساسیت بالا
  • 40 درصد عمق زنی بیشتر
  • بالانس خودکار
  • تفکیک دقیق طلا
  • سبک و کم حجم
  • ضدآب
  • حذف ذرات
  • مناسب برای کشف طلا
  • دارای منوی رنگی
  • نقشه برداری آنلاین

نکات مهمی که هنگام انتخاب یک فلزیاب مهم است تا یک دستگاه کار آمد تبدیل شود را به صورت کلی و مختصر توضیح میدهیم.

در وهله اول برای خرید فلزیاب خارجی و اورجینال مانند فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 سعی داشته باشید که از یک شرکت معتبر که جا و مکان مشخصی دارد خرید کنید. فلزیاب های خارجی دارای بارکد اصالت کالا میباشند. پس هنگام خرید حتما از اصالت کالا و اصلی بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. برای خرید فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 میتوانید با شماره 09104043277 مهندس براتی در ارتباط باشید.

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 ساخت شرکت ماینلب استرالیا می باشد. شرکت ماینلب از همان ابتدای فعالیتش در زمینه طراحی و ساخت و تولید فلزیاب سعی بر این داشته است که همواره برای تولید محصولاتش از تکنولوژی روز دنیا استفاده کند تا اپراتورانی که از محصولات این شرکت جهت کاوشگری استفاده می کنند راحتی کامل در زمان کاوش را داشته باشنذ.

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 یکی از پیشرفته ترین فلزیاب های موجود در بازار است. فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 با دقت بالا و دقیقی که دارد به اپراتور کمک میکند که به راحتی فلزات را در اعماق مختلف تا 3 متر را به راحتی پیدا کند. این دستگاه با تفکیک بسیار دقیقی در فلز طلا باعث شده است که به یکی از محبوبترین ها تبدیل شود.

جی پی زد

قیمت فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 

قیمت فلزیاب های خارجی به دلار می باشد. با توجه به نوسان قیمت دلار در کشورمان نمیشود قیمت ثابتی را تعیین کرد. اما خریدار میتواند خودش قیمت آن را استعلام کند و سپس خرید کند. شرکت وارد کننده فقط هزینه حمل و نقل را باید از خریدار دریافت کند.

شرکت فلزیاب براتی وارد کننده انواع فلزیاب اورجینال میباشد. خریدار محترم پس از استعلام اصالت کالا میتواند خرید کند. ما تمام تلاشمان را برای ارائه بهترین سیستم به خریدار محترم را انجام میدهیم. برای دریافت اطلاعات فلزیاب جی پی زد GPZ 7000با ما درتماس باشید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *