فلزیاب ونکوییش vanquish

فلزیاب ونکوییش vanquish

ونکوییش

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. فلزیاب ونکوییش vanquish یکی از جدیدترین محصولات شرکت ماینلب استرالیا است.

شرکت ماینلب استرالیا یک شرکت طراحی و تولید در زمینه فلزیاب می باشد. این شرکت در سال 1985 تاسیس شد. یکی از پیشگامان در تولید فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا می باشد. در این مقاله پرداخته ایم به معرفی شرکت ماینلب و محصولات جدید این شرکت.

شرکت ماینلب استرالیا پیشرو در تولید فلزیاب برای کاربرد های مختلف از جمله گنج یابی، جستجوی طلا، حفره و اتاقک یابی و … می باشد. فلزیاب و گنج یاب های شرکت ماینلب استرالیا برای کاوش دفینه مهندسی و تولید شده اند. یک تیم تحقیق و توسعه در شرکت ماینلب جهت تولید محصولات جدید مشغول به فعالیت هستند.

این تیم همان چیزی است که شرکت ماینلب را به قدرتمندترین شرکت تولید فلزیاب در جهان کرده است. چندین سال از تاسیس شرکت میگذرد و همچنان در صدر بهترین شرکت فلزیاب رو به جلو در حرکت است.

شرکت ماینلب تولید کننده فلزیاب ونکوییش vanquish  از چالش زمین سخت استقبال میکند. هر نوع زمینی شامل هرنوع خاک مانند انواع خاک مواد معندنی، خاک آلوده، خاک غنی از آهن و ذرات و حتی در عمق آب هم قابلیت کاوش دارند. شبکه فروش شرکت ماینلب در سطح جهانی فعالیت میکند. شرکت فلزیاب براتی نمایندگی این شرکت در ایران می باشد. شماره تماس شرکت براتی 09104043277 می باشد.

بررسی فلزیاب ونکوییش vanquish 

ونکوییش

یک کاوش جدی که همیشه کنترل را در دست دارید. همانطور که اگر فناوری، کنترل صدا و نقطه دقیق در دست اپراتور است، فلزیاب ونکوییش vanquish  همچنین دارای کنترل Iron Bias، هدفون بلوتوث، نور پس زمینه LED قرمز و باتری های قابل شارژ است. علاوه بر این، با سیم پیچ های 8 و 12 اینچی ضد آب به صورت استاندارد برای عمق و دقت بیشتر ارائه می شود. مهم نیست که مکان شما کجا است، فقط کافیست سیستم را روشن کنید و شروع به کاوش کنید.

فلزیاب ونکوییش vanquish یکی از قدرتمندترین فلزیاب های بازار می باشد. این سیستم از تکنولوژی VLF بهره مند است.

فلزیاب ونکوییش vanquish  از تکنولوژی VLF بهره مند است. تکنولوژی VLF به سیستمی گفته میشود که از فرکانس پایین برای جستجوی فلزات مدفون شده در اعماق تا یک متر استفاده میشود. تکنولوژی VLF در صدر پر تیراژترین تولیدات فلزیاب در جهان می باشد. پس اگر قصد پیدا کردن فلزات ریز مانند سکه، انگشتر، جواهرات ریز در عمق هایی تا یک متر هستید پیشنهاد میشود فلزیاب ونکوییش vanquish  خریداری کنید. فلزیاب ونکوییش vanquish  جزو محبوبترین فلزیاب ها بین اپراتوران است.

فلزیاب ونکوییش vanquish دارای چندین فرکانس می باشد. قابلیت تنظیم روی هر فلز یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه می باشد. فلزیاب ونکوییش vanquish  کاملا ضدآب بود و تا عمق 4 متر در آب هم قابلیت کارکرد دارد. پس اگر قصد کاوشگری در روخانه را هم دارید میتوانید از این دستگاه استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

ونکوییش

قیمت فلزیاب ونکوییش vanquish به روز می باشد. با توجه به بالا رفتن روزانه ارز، نمیشود قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. هنگام خرید قیمت فلزیاب ونکوییش vanquish به قیمت روز ارز فروخته می شود. شرکت فلزیاب براتی نمایندگی رسمی شرکت ماینلب استرالیا می باشد. فروش سیستم های شرکت ماینلب استرالیا با کمترین سود فروخته میشود.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *