فلزیاب و گنج یاب حرفه ای

فلزیاب و گنج یاب حرفه ای

بهترین فلزیاب

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. امروزه فلزیاب و گنج یاب حرفه ای در بازار جهانی در این زمینه بسیار زیاد شده است. برای خرید یک گنج یاب حرفه ای می توانید با شماره 09104043277 در تماس باشید و از تجارب مهندسین مجرب ما بهره مند شوید و با خیال راحت هر سیستمی را که مد نظرتان هست را خرید کنید.

خرید فلزیاب و گنج یاب حرفه ای 

 

با توجه به تنوع برند های مطرح دنیا در زمینه کاوش گری هر مدل از فلزیاب ها به درجات بالایی رسیده اند. فلزیاب های زیادی را به عنوان فلزیاب حرفه ای معرفی می کنند، اما آیا این گونه است؟ برای این که بتوان یک سیستم را خوب و حرفه ای معرفی کرد باید فاکتور هایی را در نظر گرفت که در ادامه به آن ها می پردازیم. فلزیاب و گنج یاب حرفه ای باید کارایی واقعی داشته باشد.

فروش گنج یاب

یک فلزیاب و گنج یاب حرفه ای در وهله اول باید قادر به بالانس شدن در هر شرایط آب و هوایی را داشته باشد. مهمترین عامل کارایی یک فلزیاب بالانس شدن خودکار با زمین می باشد. خاک ایران به دلیل وجود مواد معدنی زیاد در سیستم اختلال ایجاد می کند. پس یک سیستم خوب باید بتواند قادر باشد که ذرات را حذف کرده و فقط فلزات را شناسایی کند. تکنولوژی جدید در فلزیاب و گنج یاب حرفه ای به این شکل است می تواند طلا را از ما بقیه فلزات تفکیک کند.

فلزیاب و گنج یاب حرفه ای باید در تشخیص فلز با ارزش از بی ارزش توانایی داشته باشد. شرکت فلزیاب براتی با ارائه بهترین سیستم ها در خدمت شما عزیزان می باشد.فلزیاب حرفه ای باید بتواند عنق دقیق فلز مدفون شده را شناسایی کند. البته هر فلزیابی برای عمق مشخصی ساخته شده است. در هر صورت هر متراژی را که کاوش می کند باید دقیق باشد. حفاری یکی از مشکلترین قسمت های دفینه یابی است. به همین دلیل مشخص کردن عمق از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

اگر قصد خرید فلزیاب و گنج یاب حرفه ای را دارید به مسائلی که گفته می شود توجه داشته باشید. فلزیاب های بوقی یا نقطه زن بعد از پیدا کردن فلز درون زمین شروع به بوق زدن می کنند. این نوع از فلزیاب ها به هر فلزی که می رسد واکنش نشان می دهد. اما یک مسئله مهمی که وجود دارد این است که یک فلزیاب و گنج یاب حرفه ای باید دارای تفکیک دقیق و گزینه کاوش فقط طلا را داشته باشد. با داشتن این تکنولوژی اپراتور و یا کاوشگر بی دلیل حفاری نمی کند.

تصویری

یکی دیگر از فاکتور های مهم در خرید فلزیاب و گنج یاب حرفه ای قیمت سیستم می باشد. نا گفته نماند که قیمت بالا یا پایین دستگاه نشانگر خوب بودن یا بد بودن فلزیاب و گنج یاب نیست. صرفه جویی در هزینه ها بسیار امر مهمی است که ما همیشه بر این موضوع تاکید فراوان داریم. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور عزیزمان ما با توجه به منطقه و محیط  کار شما سیستم پیشنهاد میکنیم.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *