فلزیاب پین پوینتر

فلزیاب پین پوینتر

پینت پوینتر

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. امروز با معرفی فلزیاب پین پوینتر در خدمت شما عزیزان هستیم.

پین پوینتر چیست؟

دستگاه فلزیاب راکتی یا فلزیاب دستی نام دیگر پین پوینتر است. این فلزیاب یک دیوایس قابل حمل و سبک است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و کارایی مخصوص به خود را دارد. کار کردن با این سیستم بسیار راحت بوده و نیاز به سواد آنچنانی ندارد. شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت. نوک این دستگاه قسمتی است که باید رو به فلز گرفته شود و آن را تشخیص دهد.

پین پوینتر شرکت نوکتا

پوینتر

فلزیاب راکتی دستی یا همان فلزیاب پین پوینتر یکی از محبوب ترین فلزیاب های موجود در بازار فروش فلزیاب می باشد که خریداران زیادی دارد. اکثر افراد در ابتدای فلزیابی دستگاهی را انتخاب می کنند تا اولین تجربه فلزیابی خود را به راحتی تجربه کنند. پین پوینتر یکی از آن دستگاه هایی است که میشود اولین تجربه را با آن داشت. این دستگاه مانند همه فلزیاب ها  معایب و مزایای مربوط به خود را دارد. برای اطلاع از قیمت ها با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

روش کار کردن با این سیستم به این صورت می باشد که نوک دستگاه را به صورت ثابت رو به جلو نگه داشته می شود و دستگاه پس از تشخیص فلز به سمت آن می رود. دستگاه وقتی فلزی را شناسایی کرد به صدا در می آید. این سیستم علاوه بر به صدا درآمدن دارای آلارم و لرزش هم می باشد. در حالت کلی از این فلزیاب برای پیدا کردن فلزات ریز با ارزش مانند سکه، انگشتر طلا، سکه طلا، و هر شئ با ارزش کوچک استفاده می شود.

مزایا و معایب فلزیاب پین پوینتر 

پوینت

از مزایای فلزیاب پین پوینتر می توان به سبک بودن، آسانی در حمل و نقل، تشخیص مکان دقیق فلز، ارزان بودن آن و کاربرد در عمق خاک و بسیار مزایای دیگر اشاره کرد.

این مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فلزیاب است که آن را به یکی از محبوب ترین ها در زمینه کاوش و اپراتوری تبدیل کرده است.

از معایب های این سیستم میتوان به کارایی نداشتن در فواصل بالاتر از یک متر عدم تفکیک فلزات و عدم شعاع زنی اشاره کرد. در حالت کلی ابزار یک جور فلزیاب مکمل به شمار می رود که نمی تواند در هر نوع ماموریتی به شما کمک کنند. یعنی ممکن است در بعضی مواقع به ابزارات گنج یابی دیگر نیز برای به هدف رسیدن خود احتیاج پیدا کنید. این فلزیاب نمی تواند نیاز های شما را بر آورده کند.

یکی دیگر از ویژگی های مفید و کاربردی فلزیاب پین پوینتر استفاده از آن برای بازرسی بدنی در اماکن هایی عمومی مانند فرودگاه و راه آهن می باشد. احتمالا اگر در این اماکن حضور داشته این با این سیستم رو به رو شده باشید. این سیستم را میتوانید در کنار یک سیستم دیگر هم استفاده کنید. به طور مثال از فلزیاب پین پوینتر می شود درون چاله یا چاه برای مشخص کردن نقطه دقیق استفاده کرد.

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *