فلزیاب پین پوینتر

فلزیاب پین پوینتر

پین پوینتر

فلزیاب پین پوینتر شرکت نوکتا یا همان فلزیاب راکتی دستی یکی از محبوبترین فلزیاب ها در بازار است که خریداران زیادی دارد.

شرکت نوکتا ترکیه یکی از پیشگامان تولید فلزیاب در دنیا است. شرکت نوکتا تولید کننده انواع فلزیاب و گنج یاب ها در انواع مختلف است، این شرکت نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا دارد. شرکت فلزیاب براتی نماینده رسمی شرکت نوکتا در ایران می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سیستم های شرکت نوکتا با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

اکثر افرادی که برای اولین بار می خواهند اپراتوری را شروع کنند سعی دارند که با یک سیستم مطمعن شروع به کار کنند. سیستم های شرکت نوکتا و فلزیاب پین پوینتر جزو آن دسته از فلزیاب هایی است که میتوان به آن تکیه کرد و شروع به کار کرد. فلزیاب پین پوینتر همچنین بین اپراتوران حرفه ای نیز محبوبیت خاصی دارد.

فلزیاب پین پوینتر چیست؟

پین پوینتر

دستگاه فلزیاب راکتی دستی نام دیگر پین پوینتر است. این فلزیاب یک دیوایس قابل حمل و سبک است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و کارایی مخصوص خود را دارد.

شکل ظاهری این سیستم شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت. نوک این دستگاه را به طرفی که احتمال میرود فلز وجود دارد گرفته میشود و اگر فلزی را یافت کند با اعلام مخصوص خود اپراتور را آگاه میسازد. نوع اعلام این سیستم به صورت بوق و لرزش هنگام بوق می باشد.

فلزیاب پین پوینتر فلزیابی است برای پیدا کردن فلزات کوچک با میدان محدود است. از این سیستم در زمان حفاری برای مشخص کردن نقطه اصلی فلز استفاده می شود.

 

مزایا و معایب فلزیاب پین پوینتر

از مزایای پین پوینتر می توان به سبک بودن و آسانی در حمل و نقل، تشخیص دقیق نقطه فلز، ارزان بودن و کاربرد آن در زیر خاک و زیرآب اشاره کرد. این ها مزایا و ویژگی های خوب فلزیاب پین پوینتر است.

اما از معایب آن می توان به کارایی نداشتن در فواصل بالای یک متر، عدم تفکیک فلزات، عدم شعاع زنی اشاره کرد.

در حالت کلی این فلزیاب یک ابزار مکمل در کنار یک فلزیاب قوی محسوب می شود. این فلزیاب نمیتوان به تنهایی برای اپراتور موثر باشد.

از کاربرد های دیگر این دستگاه می توان به استفاده گسترده آن در گیت های ورودی فرودگاه و ارگان های دولتی اشاره کرد.

احتمالا اگر در این جور مکان ها قرار گرفته باشید حتما دیده اید که با این دستگاه افراد را بازرسی بدنی می کنند.

فلزیاب پین پوینتر محصول شرکت نوکتا ترکیه بوده. این شرکت همواره در حال توسعه و به روزرسانی می باشد. شرکت نوکتا ترکته یکی از مهمترین شرکت های تولید کننده فلزیاب در کل دنیا می باشد.

پوینتر

در کل با این دستگاه هنگام حفاری می توانید که محل دقیق فلز را متوجه شوید. همانطور که گفته شد این سیستم می تواند مکمل یک سیستم دیگر باشد و به تنهایی قادر به پاسخگویی کار شما نیست.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *