قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن

فلزیاب همدان

فلزیاب نقطه زن برای مشخص کردن نقطه اصلی فلز دفن شده است. قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن بستگی به نوع و مدل آن دارد.

فلزیاب نقطه زن جزو محبوبترین فلزیاب ها در بین دیگر فلزیاب ها می باشد. همان طور که از اسم دستگاه مشخص است برای پیدا کردن نقطه اصلی فلز و یا دفینه های پیدا نشده در زیر زمین استفاده می شود. برای به دست آوردن نقطه اصلی ، در وهله اول باید از سیستم شعاع زن استفاده کرد تا حدالامکان محیط را کوچک و کوچکتر کرد که بشود راحت تر از سیستم نقطه زن استفاده کرد.

جهت دریافت قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن ایرانی و یا خارجی می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

نکاتی برای خرید سیستم

قبل از استفاده از دستگاه حتما کتابچه فارسی سیستم را مطالعه نمایید و آموزش های لازم را از شرکتی که خرید کرده اید، ببینید.

بهتر است که دستگاهی را انتخاب کنید که با تمام شرایط آب و هوایی ایران عزیزمان سازگار باشد.

حتما سیستمی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد خریداری نمایید.

سیستم را از شرکتی خریداری کنید که جا و مکان مشخصی دارد.

فلزیاب

عمق کاوش فلزیاب نقطه زن

سیستم های نقطه زن پالسی را برای کاوش عمق های بیشتر تولید کرده اند. به همین دلیل است که اکثر کاوشگران از سیستم های پالسی جهت نقطه زنی استفاده می کنند. یک سیستم نقطه زن پالسی می تواند تا عمق سه متر و نیم را کاوش کند. تشخیص دقیق عمق یکی از مهمترین ویژگی های یک دستگاه نقطه زن باید باشد. در نرمالترین حالت ممکن قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن از 25 میلیون تومان شروع می شود.

تمامی دستگاه های نقطه زن طبق یک جدول تناسبی عمق زنی می کنند. این موضوع را حتما توجه داشته باشید که هیچ فلزیابی نقطه زنی نمی تواند عمق های 4 متر را بیشتر را کاوش کنند. تمامی فلزیاب های نقطه زن باید طبق حجم فلز عمق زنی کنند. به طور مثال یک سکه را باید در عمق ده الی بیست سانت شناسایی کند و هرچقدر اندازه و  حجم فلز بیشتر باشد عمق بیشتر را کاوش می کند.

فلزیاب

مشخصات یک فلزیاب نقطه زن 

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن نسبت به نوع آن مشخص می شود. با توجه به افزایش قیمت ها در ایران، قیمت فلزیاب هم متغیر است. یک فلزیاب خوب باید دارای تشخیص عمق دقیق باشد. باید دارای تفکیک دقیق باشد. فلزات با ارزش را از بی ارزش جدا سازی کند. سیستم استفاده شده در آن باید طبق تکنولوژی روز دنیا باشد. باید دارای بالانس خودکار با زمین باشد.

یک مسئله بسیار مهمی که وجود دارد این است که خاک ایران دارای ذرات زیادی می باشد. همین ذرات باعث بر هم زدن تمرکز سیستم می باشد. پس یک سیستم خوب باید قدرت حذف ذرات و بالانس خودکار را داشته باشد. قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن هم بستگی به این موارد دارد. به طور مثال اگر میلیون ها تومان هزینه سیستم کنیم و این سیستم قدرت های نام برده را نداشته باشد، حفاری های بی مورد زیادی انجام می شود که تماما دارای هزینه های گزاف می باشند.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *