قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن

سوالات خود درمورد قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن را از کارشناس ما بپرسید

09104043277

دستگاه نقطه زن چیست ؟

دستگاه نقطه زن به دستگاهی گفته میشود که وظیفه مشخص کردن نقطه اصلی هدف را دارد. دستگاه های نقطه زن در دو مدل VLF و پالسی، در انواع مختلف در بازار خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب وجود دارد. همه مدل های دستگاه نقطه زن یک کارایی دارند، آن هم پیدا کردن نقطه اصلی محل دفن گنجینه ها و دفینه ها میباشد.

نمایندگی فلزیاب

این نوع فلزیاب و گنج یاب معمولا دارای تفکیک فلزات هستند. با توجه به پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی دستگاه های فلزیاب نیز پیشرفت قابل توجهی داشته اند. در گذشته ای نه چندان دور فلزیاب ها هنگام رسیدین به فلز واکنش نشان میدادند و اپراتور حفاری های بی مورد زیادی انجام میداد. زیرا دستگاه قادر به تشخیص نوع فلز نبود. اما امروزه دستگاه ها دارای تفکیک فلزی هستند.

اکثر دستگاه ها میتوانند فلز طلا را از دیگر فلزات جداسازی و تفکیک کنند. با این تکنولوژی از حفاری بی مورد دیگر خبری نیست. اپراتور بعد از مطمعن شدن از نوع فلز تصمیم میگیرد که حفاری کند یا خیر. در ادامه چند مدل از فلزیاب و قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن را به شما عزیزان معرفی می کنیم. اگر قصد خرید فلزیاب و گنج یاب نقطه زن دارید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب 

09104043277

دستگاه گنج یاب نقطه زن VLF

دستگاه های VLF به دستگاه هایی که با ارسال فرکانس های بسیار پایین برای شناسایی و تفکیک انواع فلزات در زیر سطح زمین استفاده میشود، گفته میشود. این نوع فلزیاب ها قادر هستند که فلزات ریز مانند سکه طلا، گوشواره و فلزاتی با این ابعاد را در عمق های کم شناسایی کنند. در این نوع از دستگاه ها تفکیک فلزی نیز وجود دارد.

معمولا این نوع فلزیاب و گنج یاب خارجی بوده و وارداتی هستند. از این نوع دستگاه معمولا جهت تفریح نیز استفاده میکنند. به همین دلیل به این نوع دستگاه، فلزیاب و گنج یاب تفریحی نیز گفته میشود. قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن وی ال اف به روز میباشد.

گنج یاب VLF

کاربرد گنج یاب VLF 

از فلزیاب وی ال اف در مکان های مختلفی از جمله : سواحل ، پارک ها ، مزارع ، کوهستان ها ، رود خانه ها و در هر شرایط فواصل آب و هوایی استفاده میکنند. این نوع فلزیاب مخصوص پیدا کردن طلا ، سکه ، نقره ، آهن و هر فلزی به صورت جداگانه هستند.

دستگاه گنج یاب پالسی 

دستگاه گنج یاب پالسی با ارسال امواج مغناطیسی با شدت بالا به زیر سطح زمین و دریافت آن قادر است که فلزات را در زیر سطح زمین در عمق های بیشتر و تفکیک فلزات، شناسایی کند. این نوع دستگاه ها بیشتر در ایران استفاده میشوند و اکثر آن ها در کشور عزیزمان ایران طراحی و تولید میشوند. قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن پالسی با توجه به نوع و سال ساخت آن و کاربرد آن بستگی دارد.

این نوع فلزیاب ها دارای تفکیک فلزی میباشند. اکثر دستگاه های گنج یاب پالسی میتوانند طلا را به صورت اختصاصی کاوش کنند. این امر برای اپراتوری و کاوش گری از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت دریافت انواع قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن با ما در ارتباط باشید.

گنج یاب پالسی

از فلزیاب پالسی میتوان در زمین های نمکی ، سنگ لاخ ، کوهستانی ، ماسه ای استفاده کرد. این دستگاه ها میتوانند در هر شرای آب و هوایی از جمله شرجی و بارانی کار کنند و فلزات زیر سطح زمین را شناسایی کنند.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *