لیست قیمت فلزیاب شرکت براتی

لیست قیمت فلزیاب شرکت براتی

با سلام خدمت همراهان گرامی شرکت فلزیاب براتی، تمام لیست قیمت فلزیاب شرکت براتی دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش میباشد و همچنین تست در حضور مشتری دارد، ما مفتخر هستیم که در طی 12 سال فعالیت در این حوزه حتی یک مشتری ناراضی نداشته ایم. خدمات هایی که به مشتریان عزیز ارائه میدهیم در زمینه تعمیر، آموزش و تعویض فلزیاب و دفینه یاب تا دو سال ادامه دار خواهد بود،

فروش گنج یاب

شرکت فلزیاب براتی یک از قدیمی ترین و معتبرترین و کهنه کارترین شرکت خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب می باشد، برای دریافت لیست قیمت فلزیاب شرکت براتی با شماره 09104043277 در تماس باشید، بهترین فلزیاب ها را با نازلترین قیمت میتوانید خریداری کنید. رضایت مشتری اصول اولیه قانون این شرکت میباشد. فلزیاب و گنج یاب با سلیقه خود مشتری خریداری میشود، محصولاتی از شرکت لورنز، گرت، ماینلب و … تهیه و تحویل خریدار میگردد.

کاربرد فلزیاب و گنج یاب شرکت براتی 

 1 – فلزیاب نقطه زن پالسی: اساس کار این فلزیاب شناسایی نقطه و محل دقیق فلز دفن شده در عمق یک الی سه متر می باشد.

 2 – فلزیاب نقطه زن VLF: اساس کار این فلزیاب شناسایی نقطه دقیق فلزات ریز مانند سکه و انگشتر در عمق یک متری می باشد.

 3 – فلزیاب ردیاب: اساس کار این فلزیاب ردیابی محل دفن شده فلز با شعاع بیشتر می باشد.

4 – فلزیاب اسکنر: اساس کار این اسکنر شناسایی حفره، اتاقک ها، قبر و فلزات قدیمی با ارزش بالا مانند گنجینه های دفن شده میباشد.

فروش گنج یاب

لیست قیمت فلزیاب زن

فلزیاب های نقطه به دلیل تنوع و مدل زیاد متفاوت می باشد، لیست قیمت فلزیاب شرکت براتی نسبت به لیست قیمت همکاران محترم مقرون به صرفه تر می باشد، قیمت سیستم های نقطه زن بر اساس کارایی و کاربرد سیستم مشخص می شود، سیستم های پالسی که در ایران مونتاژ می شوند هم قیمت مناسبتر و هم کاربرد بهتری در خاک ایران دارند، برای اطلاع از قیمت با شماره 09104043277 در تماس باشید.

فلزیاب نقطه زن VLF معمولا و اکثرا وارداتی و خارجی می باشند، عمق مفیدی که این مدل از فلزیاب ها کاوش می کنند بیش از یک متر نمی باشد، زیرا این نوع از فلزیاب ها تفریحی محسوب می شوند و برای پیدا کردن سکه طلا و انگشتر طلا در عمق کم می باشد، در لیست قیمت فلزیاب شرکت براتی فلزیاب VLF هم موجود می باشد.

فلزیاب ردیاب یا شعاع زن قیمت های کمتری نسبت به فلزیاب های دیگر دارد، زیرا سیستم کارکرد این نوع فلزیاب راحتتر می باشد، البته ردیاب هایی هم در بازار وجود دارد که گاها قیمتش از یک اسکنر هم بیشتر است، چون کارایی بیشتر نسبت به دیگر ردیاب ها دارد؛ لیست قیمت فلزیاب براتی سیستم های ردیاب متفاوتی دارد، قیمت هر سیستم نسبت به کاوش شعاع زنی و عمق زنی فرق می کند، فلزیاب ردیاب هم فرکانسی می باشد و هم خوراک خور است.

فلزیاب اسکنر با توجه به تکنولوژی استفاده شده و کارایی منحصر به فردش قیمت بالایی تری نسبت به دیگر فلزیاب ها دارد، این نوع فلزیاب در حال حاضر بهترین نوع فلزیاب موجود در این زمینه می باشد، لیست قیمت فلزیاب براتی اسکنر هایی موجود کرده است که قیمت مناسب تری به قیمت شرکت های دیگر دارد، کاوشگران عزیز برای دریافت لیست قیمت و مدل های فلزیاب با شماره 09104043277 در تماس باشید.

اسکنر

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما در تماس باشید  شماره تماس شرکت فلزیاب براتی 09104043277 می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09104043277 در تماس باشید، مشاورین با پاسخگوی شما هستند.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *