مرکز فروش فلزیاب و گنج یاب

مرکز فروش فلزیاب و گنج یاب

مرکز فلزیاب

سلام خدمت کاوشگران و همران گرامی فلزیاب براتی، در این مقاله راجب مرکز فروش فلزیاب و گنج یاب صحبت خواهیم کرد، در حال حاضر فلزیاب و گنج یاب به محصولی تبدیل شده است که به آسانی در دسترس عموم قرار میگیرد، علاوه بر این شرکت های تولید کننده هم روز به روز افزایش پیدا میکند، اما مسئله این است که آیا تجربه کافی برای تولید دارند؟ فلزیاب و گنج یاب دستگاه های پیچیده ای هستند، شاید تولید آن بسیار آسان باشد اما آیا کارایی لازم را دارد؟

شرکت فلزیاب براتی از تولیدکنندگان قدیمی این نوع سیستم یعنی فلزیاب و گنج یاب میباشد، سابقه درخشان و رضایت مشتری گویای همه چیز می باشد، فلزیاب براتی مرکز فروش فلزیاب و گنج یاب در ایران میباشد، لازم به ذکر است که مشتری هایی از کشورهای همسایه مانند افغانستان و ترکیه نیز از ما خریداری میکنند، همراهان عزیز میتوانند برای دریافت اطلاعات با شماره 09104043277 در تماس باشید، همچنین میتوانید از طریق دنیای مجازی نیز با ما در ارتباط باشید.

چگونه یک فلزیاب بخریم؟

فلزیاب بخریم

این سوالی است که به ذهن افرادی که برای اولین بار قصد خرید فلزیاب دارند میرسد، قبلا راجب خرید سیستم توضیحات کاملی داده ایم، اما مجدد برای دوستانی که تازه به خانواده ما ملحق شده اند توضیح مختصری میدهیم، هنگام خرید سیستم باید در نظر داشته باشید که چه نوع سیستمی برای محیط کارمون نیاز است، به طور مثال: اگر محیط کاوش بسیار وسیع بود از ردیاب باید استفاده شود، اگر محیط کوچک بود از نقطه زن و اسکنر باید استفاده شود.

حال راجب چگونگی کارکرد هرکدام از فلزیاب ها صحبت میکنیم، مرکز فروش فلزیاب و گنج یاب براتی بهترین سیستم ها را برای شما فراهم میکند و به بهترین شکل و آسانترین روش ممکن به شما آموزش میدهد، مهندسین ما با جدیدترین و مدرنترین سیستم آموزش فلزیاب و گنج یاب در خدمت مشتریان میباشد.

فلزیاب و گنج یاب ردیاب: این مدل از فلزیاب و گنج یاب ها برای ردیابی محیط کاوش استفاده میشود، یعنی اگر منطقه ای که میخواهیم کاوش کنیم بسیار وسیع است و ما هیچ سرنخی از نقطه نداریم از سیستم ردیاب استفاده میکنیم، این مدل از فلزیاب ها هم فرکانسی میباشند و هم خوراک خور، مرکز فروش فلزیاب و گنج یاب براتی سیستم ردیابی طراحی کرده است که اپراتور هم میتواند فرکانسی کاوش کند و هم خوراک خور کار کند، تلفن تماس 09104043277 میباشد.

فلزیاب و گنج یاب نقطه زن: این نوع از فلزیاب ها همانطور که از اسمش معلوم است نقطه ای که فلز دفن شده را همراه با عمق شناسایی میکند، این نوع از فلزیاب ها وقتی فلز را زیر زمین شناسایی کردند شروع به بوق زدن میکنند، بعضی از نقطه زن ها قابلیت تفکیک هم دارند، یعنی قادر به تشخیص جداگانه فلز طلا را دارند، شما میتوانید با شماره 0910443277 در تماس باشید و ما توضیحات بیشتر راجب این سیستم را خدمت شما عزیزان میدهیم.

فلزیاب و گنج یاب اسکنر: این مدل از گنج یاب ها مختص پیدا کردن فلزات قدیمی و دفینه های گم شده در زیر خاک هستند، این مدل از گنج یاب با تصویر برداری از لایه بندی های زمین کار میکند، اپراتور بعد از گرفتن تصاویر شروع به آنالیز میکند، مرگز فروش فلزیاب و گنج یاب براتی به صورت اختصاصی این سیستم ها را مستقیما از کشور آلمان وارد کرده و در اختیار همراهان گرامی و کاوشگران عزیز قرار میدهد.

فلزیاب نقطه زن

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ رایگان با شماره 09104043277 در تماس باشد.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *