نماد مار در گنج یابی

نماد مار در گنج یابی

هرگونه سوال در مورد نماد مار در گنج یابی را از کارشناسان ما بپرسید.

09104043277

نماد مار در گنج یابی

در مورد این نماد باید توجه کنید که این نماد نشانه سنگ مزار نباشد. نماد مار در گنج یابی در گذشته برای برخی افراد از این نماد به عنوان سنگ مزار استفاده میکردند. در مورد نماد مار باید به نوع قرارگرفتن مار، جهت حرکت، تعداد، جهت نگاه و طول مار دفت کنید تا بتوانید تفسیر درستی از این نماد داشته باشید. همچنین به این نکته توجه کنید که نماد مار به عنوان نشانه صد در صدی نیست و این نماد دارای گستردگی زیادی است و به راحتی نمیتوان آن را تفسیر کرد.

تفسیر رمزگشایی کردن نماد مار در گنج یابی : مار کنده کاری شده خیلی سخت می باشد، ولی خطرش کم می باشد. برجسته ها خطر بیشتری دارند گازهای سمی و یا مواد شیمیایی و امثال این، ممکن است برای حفاظت از دفینه  باشند. مار برجسته نشانه غار نمی باشد.

تفسیر حالت های مختلف نماد مار در گنج یابی

مار چنبره زده

در این حالت اگر سر مار بیرون باشد جهت پیچش بدن مار مهم است. تعداد دور های بدن مار نشان دهنده عمق هدف میباشد. معمولا دفینه در زیر همان سنگ قراردارد.

مار چنبره زده ای که سرش در داخل می باشد

در این حالت شما باید به جهت دم توجه کنید زیرا اشاره به مکان خاصی دارد در طرف جنوب تخته سنگ و در ۳ متری آن می باشد. یک تفسیر دیگر هم وجود دارد که باید به جهت سر هم توجه شود. در غیر این صورت ممکن است هدف در کنارش باشد.

 کارشناسی نماد مار در گنج یابی 

09104043277

مار در دفینه یابی

دو مار حلقه زده در حال بوسه

اگر چین نمادی را مشاهده کردید قطعا باید به دنبال نمادی دیگر شبیه صلیب باشید. زیرا در تفسیر این نماد آمده است که دفینه با حالت خاصی پنهان شده و به راحتی در دسترس نیست. شما باید از روی نشانه دوم به دنبال دفینه باشید . دفینه در این حالت بزرگ میباشد. در این نماد باید نهایت دقت را داشته باشید.

مار پیچیده شده به ستون

این حالت از نماد هم بسیار نادر است و دارای پیچیدگی برای پیدا کردن دفینه میباشد. باید جهت دم مار را در فاصله حدود ۲۰ الی ۳۰ متر به دقت مورد بررسی فرار دهید. هنگام برخورد به این نماد با دقت باید عمل کرد. نماد مار در گنج یابی دارای پیچیدگی های زیاد است.

مار دولا شده روی تخت سنگ

در این حالت معمولا مار روی تخت سنگ دولا شده و به جلو نگاه میکند. در تفسیر این نماد آمده است یا در زیر سنگ و یا در جهت نگاه مار ممکن است دفینه قرار داشته باشد. فاصله این نماد تا دفینه تا 20 متر میباشد.

تفسیر نماد مار در گنج یابی

09104043277

مار در دفینه یابی

مار با دهان باز

در این حالت نماد مار در گنج یابی باید در پشت نماد به دنبال دفینه باشید و یا ممکن است با یک سوراخ مواجه شوید. اگر در این حالت زبان مار بیرون بود و مار با هکاکی برجسته بود و بر روی بدن مار پولک هکاکی شده بود، باید بسیار مراقب باشید زیرا قطعا شما با تله مواجه هستید. تله هایی که در نماد مار در گنج یابی وجود دارد بسیار خطرناک میباشند، حتی ممکن است بر روی دفینه سم پاشیده شده باشد. حتما با حود دستکش مخصوص همراه داشته باشید معمولا دفیته در همان سنگی که این نماد با این حالت قرار دارد وجود دارد.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *