پیشرفته ترین فلزیاب تصویری

پیشرفته ترین فلزیاب تصویری

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. در این مقاله به موضوع پیشرفته ترین فلزیاب تصویری  پرداخته ایم.

فلزیاب ها ابزارهایی هستند برای پیدا کردن فلزات دفن شده و گمشده، که در انواع و مدل های مختلف تولید و در بازار به فروش میرسد. که هر مدل کارایی مشخصی دارد. با توجه به نیاز محیط و توانایی خود شخصی که قرار است اپراتوری کند سیستم تهیه و خریداری میشود.

بنر

هر مدل از فلزیاب ها یک وظیفه مشخصی در پیدا کردن فلزات دارد که در مقاله های قبل به طور کامل توضیح داده ایم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هرنوع از فلزیاب ها میتوانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

پیشرفته ترین فلزیاب تصویری چیست؟ 

اگر بخواهیم یک فلزیاب خوب و پیشرفته و کامل را به شما عزیزان معرفی کنیم، فلزیاب تصویری توربو 20000 معرفی میکنیم.

با توجه به نظرسنجی در بین اپراتورانی که از فلزیاب تصویری استفاده کرده اند، 80 درصد توربو 20000 را برای کاوش انتخاب کرده اند. با توجه به کارایی هایی که دارد، میتواند بسیار مفید باشد و اپراتور برای پیدا کردن گنج و دفینه راه آسانتری دارد.

این دستگاه ابزار بسیار مناسبی برای دفینه یابی میباشد. همچنین این سیستم قادر به کشف اتاقک های مهم، قبر، راه رو، پلمپ و … میباشد. این ها تنها بخشی از ویژگی های مهم این سیستم است. درادامه شما را با کارکرد و دیگر ویژگی های این سیستم آشنا میکنیم.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری توربو 20000

دستگاه فلزیاب توربو 20000 از قدرت پردازش بسیار بالایی برخوردار است. این ویژگی را در کمترین فلزیاب های تصویری میتوان پیدا کرد. همین موضوع باعث میشود که اپراتور خیلی سریع هدف را شناسایی کند.

توربو

یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب تصویری توربو 20000 تفکیک بسای دقیق است. تفکیک فلز با ارزش از بی ارزش جزو مهمترین ویژگی های یک دستگاه است که این سیستم دارای این ویژگی است.

پیدا کردن حفره های با ارزش از دیگر ویژگی های این سیستم است. در علم باستان شناسی اتاقک و حفره از اعتبار بالایی برخوردار است و بسیار مهم میباشد، سیستم توربو 20000 به راحتی میتواند حفره ها را شناسایی کند.

عمق زنی دقیق پیشرفته ترین فلزیاب تصویری  یعنی توربو 20000 متمایزترین ویژگی این سیستم است. عمق زنی دقیق بسیار مهم است. زیرا اگر سیستم عمق نادرست بزند حفاری های بی مورد انجام میشود.

دیگر ویژگی فلزیاب توربو 20000 بالانس خودکار با زمین است. برای استفاده از این سیستم در زمان کاوش، فقط کافیست سیستم را روشن کرده و به صورت خودکار با زمین بالانس میشود و شروع به کاوش میکنید.

فلزیاب توربو 20000 محصول شرکن OKM آلمان میباشد. بسیار سبک و کم حجم میباشد. سبک بودن سیستم برای اپراتوری امری مهم است، زیرا در این صورت اپراتور میتواند به تنهایی سیستم را حمل کند و توجه لازم را برای کاوش داشته باشد.

پیشرفته ترین فلزیاب تصویری توربو 20000

  • حساسیت بالا
  • دقت بسیار دقیق
  • عمق زنی دقیق
  • تفکیک فلزات
  • تشخیص فلز با ارزش
  • تشخیص حفره و قبر
  • سیستم لایو
  • سیستم آفلاین
  • بالانس خودکار
  • یک سال گارانتی
  • دوسال خدمات پس از فروش
  • سبک و کم حجم

توربو

فلزیاب تصویری توربو 20000 قابلیت تصویربرداری به صورت زنده را نیز دارد. یعنی اپراتور در لحه میتواند زیر سطح زمین را اسکن کند.

پیشرفته ترین فلزیاب تصویری را میتوانید از شرکت فلزیاب براتی خریداری کنید. شرکت فلزیاب براتی

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *