فلزیاب مانتیکور

فلزیاب مانتیکور 

فلزیاب مانتیکور محصولی از شرکت ماینلب استرالیا میباشد. سوالات خود را ا کارشناس ما بپرسید.

09104043277

فلزیاب مانتیکور

فلزیاب و گنج یاب مانتیکور یکی از محصولات بینظیر ماینلب میباشد. این سیستم با بهره گیری از فناوری های جدید، به نسبت دیگر دستگاه ها دارای قیمتی مناسب و دارای ویژگی های خاصی مانند عمق زنی دقیق میباشد. تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

دستگاه فلزیاب و گنج یاب مانتیکور یکی از قویترین ، سریع ترین و دقیق ترین محصولات ماینلب میباشد. این سیستم که به تازگی وارد ایران شده ارتقاء یافته سیستم های دیگر میباشد. مطمعنا اپراتوری که بتواند با مانتیکور کار کند حتما موفق میشود.

وزن کم و تاشو بودن دستگاه این اجازه را به کاوشگر میدهد که در تمامی نقاط به راحتی سیستم را با خود حمل کند و جابه جا کند. این دستگاه به راحتی در یک کوله پشتی جا میشود و بدون استرس میتوان آن را جا به جا کرد.

یکی از ویژگی های این دستگاه این است که توانایی دو بعدی اجسام پنهان شده درون زمین اشاره کرد که با فناوری صوتی ترکیب میشود و تمامی فلزات گران بهای درون زمین نمیتوانند پنهان شوند.

فلزیاب مانتیکور

فناوری فلزیاب مانتیکور 

وجود فناوری Multi-IQ و چند فرکانسه بودن این فلزیاب باعث میشود که قدرت و حساسیت بیشتری از طریق سیم پیج ها وارد محدوده بسیار بزرگی شود و تمام اشیاء گرانبها را در زمین به راحتی شکار کند. کاوشگر به راحتی میتواند به کاوش خود ادامه دهد و از بابت سیستم خیالش راحت باشد که در صورت وجود گنج ، دستگاه اپراتور را باخبر میکند.

یک ویژگی خوب که یک دستگاه فلزیاب باید داشته باشد این است که بتواند در تمام مدت زمانی مانند شب هم بتواند فعالیت کند. خوشبختانه با طراحی که برای دستگاه مانتیکور انجام شده است، با نور پس زمینه ای که دارد و چراغ قوه همراه، اپراتور به راحتی از آن میتواند در شب استفاده کند.

این دستگاه کاملا ضدآب بوده و از آن میتوان تا ارتفاع 5 متر زیر آب استفاده کرد. این ویژگی دستگاه این امکان را به اپراتور میدهد که در منطق ساحلی و مرطوب بتواند فعالیت کند و اگر فلزی زیرآب باشد را کاوش کند.

دستگاه مانتیکور نقطه زن میباشد و اهداف را تا عمق دو متر نسبت به اندازه فلز داخل زمین را کاوش میکند. هرچقدر فلز بزرگتر باشد فلزیاب در عمق بیشتر آن را کاوش میکند.

چند فرکانسه بودن این فلزیاب مانتیکور این امکان را به اپراتور میدهد که هر فلزی را که بخواهد کاوش کند. تفکیک فلزات یکی از ارزشمندترین ویژگی های دستگاه فلزیاب است. دستگاه مانتیکور دارای تفکیک بسیار دقیقی میباشد.

تفکیک فلز با ارزش از دیگر  فلزها یکی از برترین مزیت های این سیستم میباشد. اپراتور میتواند دستگاه را به روی فلز با ارزش تنظیم کند و اگر دستگاه فلز با ارزش مانند طلا را یافت کند اپراتور را آگاه کند. با ایم تکنولوژی اپراتور حفاری بی مورد انجام نمیدهد. شاید این مورد برای خیلی ها مهم نباشد. اما یک اپراتور حرفه ای از این مزیت بهترین استفاده را میکند.

مشخصات فلزیاب مانتیکور

مشخصات فلزیاب مانتیکور

  • ساخت شرکت ماینلب
  • سبک و کم حجم
  • چند فرکانسه
  • تفکیک فلزات
  • تفکیک فلز با ارزش
  • کاملا ضدآب
  • تاشو
  • دارای لوازم جانبی
  • یک سال گارانتی

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *