خرید و فروش فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب 

جهت مشاوره رایگان و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید

09104043277

فروش فلزیاب

فلزیاب ها دستگاه هایی هستند جهت شناسایی و کشف فلزات و گنج های دفن شده. فلزیاب ها در انواع مختلف تولید میشوند. مدل های فلزیاب در سه دسته فلزیاب شعاع زن، فلزیاب بوقی یا نقطه زن و فلزیاب تصویری در بازار وجود دارند.

اگر قصد خرید فلزیاب دارید، باید با توجه به محیط کاری که قرار است کاوش کنید فلزیاب خرید کنید. در ادامه فلزیاب ها را معرفی میکنیم.

مگ پرسون

فلزیاب شعاع زن : 

این نوع فلزیاب را ردیاب نیز میگویند. از این نوع فلزیاب جهت ردیابی محیط و شعاع زنی استفاده میکنند. این نوع فلزیاب جهت محیط های وسیع قابل استفاده است. فلزیاب شعاع زن یا ردیاب وظیفه مشخص کردن نقطه و یا محل فلزات و گنج های دفن شده است.

به طور مثال اگر اپراتور به یک منطقه ای مشکوک است که آیا در این منطقه دفینه و یا گنج وجود دارد یا خیر از این دستگاه استفاده میکند.  این مدل از فلزیاب در انواع مختلف در بازار خرید و فروش فلزیاب وجود دارند. بعضی از این فلزیاب ها فرکانسی میباشند. بعضی ها خوراک خور.

فلزات دارای یک فرکانس مخصوص خود میباشند. این فرکانس ها را برای سیستم ها تعریف میکنند و اپراتور با قرار دادن دستگاه به روی فرکانس هر فلز، میتواند فقط به دنبال همان فلز باشد. فلزیاب خوراک خور نیز تقریبا کاری مشابه به فلزیاب فرکانسی میباشد. به این صورت که اپراتور اگر قصد دارد فلزی را جست و جو کند میتواند مقداری از فلز را درون دستگاه قرار دهد و کاوش کند.

نوا پلاس

فلزیاب بوقی :

به این نوع دستگاه فلزیاب نقطه زن نیز میگویند. وظیفه این دستگاه ها پیدا کردن نقطه اصلی فلز و یا دفینه ها میباشد. همانطور که از اسم این دستگاه معلوم است جهت نقطه زنی استفاده میشود. از این نوع فلزیاب برای مکان هایی استفاده میشود که نقطه تقریبی معلوم است. به طور مثال، اپراتور از محیطی تقریبا مطمعن است که دفینه وجو دارد. اما نمیداند که نقطه اصلی آن کجاست.

در این زمان اپراتور نیاز به دستگاه نقطه زن دارد که بتواند نقطه اصلی را پیدا کند. فلزیاب بوقی یا نقطه در دو نوع VLF و پالسی در بازار خرید و فروش فلزیاب وجود دارند. هر دو نوع فلزیاب ها یک کارایی دارند. اما عمق زنی آن ها با هم متفاوت است. فلزیاب های VLF فلزات را در عمق های کمی کاوش میکنند و فلزیاب های پالسی عمق بیشتری را کاوش میکنند.

جهت خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید

09104043277 

اسکنر تصویری

فلزیاب تصویری :

فلزیاب تصویری را اسکنر نیز میگویند. این مدل از فلزیاب ها جهت تصویر برداری و اسکن کردن زیر سطح زمین میباشد. فلزیاب تصویری جدیدترین تکنولوژی در زمینه فلزیاب میباشد. این دستگاه ها با ارسال امواج الکترومغناطیسی به زیر سطح زمین و دریافت آن، تمام تغییرات در لایه بندی های زمین را دریافت میکند.

این نوع از فلزیاب ها با استفاده از یک نرم افزار کار میکنند. نرم افزار امواج دریافت شده را تبدیل به عدد و سپس به رنگ تبدیل میکند. اپراتور بعد از آنالیز و تجزیه کردن تصویر گرفته شده میتواند متوجه شود که چه چیزی در زمین وجود دارد.

این نوع فلزیاب ها نیز مدل های مختلفی در بازار خرید و فروش فلزیاب وجود دارد. فلزیاب تصویری وظیفه مشخص کردن نوع فلز، حجم فلز، عمق فلز می باشد. همینطور این دستگاه ها تونل ها، مقبره ها، اتاقک ها، ورودی ها و راه رو ها را نیز مشخص میکند.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *