قیمت دستگاه طلایاب کوچک

قیمت دستگاه طلایاب کوچک

جهت مشاوره رایگان و خرید قیمت دستگاه طلایاب کوچک با کارشناس ما در ارتباط باشید

09104043277

قیمت دستگاه طلایاب کوچک بر اساس برند و مدل آن تعیین میشود. امروزه دستگاه های گنج یاب و طلایاب متنوعی در بازار وجود دارد.

افرادی که به دنبال خرید و فروش فلزیاب گنج یاب هستند، به دنبال دستگاه کوچک و جمع و جور هستند. به همین دلیل در این مقاله از سایت فلزیاب براتی ، به موضوع قیمت دستگاه فلزیاب طلایاب میپردازیم. و به سوالات متداول در این زمینه پاسخ میدهیم.

بهترین ردیاب طلا

از دوران قدیم اشیاء فلزی بسیاری بر روی زمین جا مانده و کم کم درون زمین فرو رفته و یا دفن شده اند که ارزش مادی زیادی دارند. از همین رو از دوران ها گذشته افراد به دنبال پیدا کردن آن ها هستند و این روند از نسلی به نسل بعد انتقال پیدا میکند. اما پیدا کردن دفینه ها و گنجینه ها به تنهایی میسر نیست و حتما به یک دستگاه نیاز است.

حال اگر این سیستم ها هرچقدر کوچکتر و جمع و جورتر باشند برای کاوش و اپراتوری مناسب تر است. ناگفته نماند که کارایی و کاربرد دستگاه هیچ ارتباطی با سایز و اندازه آن ندارد. گاهی دستگاه ها از اندازه کوچکی بهره مند هستند ولی کاربرد و کارایی بهتری نسبت به دستگاه های بزرگتر دارند. پس هنگام خرید دستگاه طلایاب دقت کافی را داشته باشید.

جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه طلایاب کوچک با کارشناس ما در ارتباط باشید

09104043277

دستگاه های طلایاب کوچک مدل های مختلفی دارد که هرکدام کارایی مخصوص خود را دارد . اما در نهایت یک وظیفه مشخص دارند، این که طلا ها و دفینه های گم شده و دفن شده را پیدا کنند.

با توجه به پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، دستگاه های طلایاب نیز پیشرفت قابل توجه ای داشته اند. امروزه در بازار خرید و فروش فلزیاب طلایاب، دستگاه های زیادی وجود دارد که طبق کاربردی که دارند خریداری میشوند.

طلایاب دستی کوچک

دستگاه فلزیاب طلایاب کوچک را پین پوینتر نیز  مینامند. با توجه به طراحی دراشکال این دستگاه ها ، فلزیاب قلمی نام دیگر این دستگاه ها میباشد. فلزیاب طلایاب کوچک قادر است که طلا و فلزات ریز را در عمق های کم و یا در دیواره ها شناسایی کند. به دلیل کوچک بودن این دستگاه ها، اپراتور به راحتی میتواند از آن در هر شرایطی استفاده کند.

قیمت دستگاه طلایاب کوچک با توجه به برند و مدل آن و از همه مهمتر شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. فلزیاب طلایاب پین پوینتر توسط شرکت های تولید کننده بهترین فلزیاب های دنیا طراحی و تولید میشوند.

شرکت های تولید کننده پین پوینتر دستگاه های مخصوصی دارند که مختص خود همان شرکت میباشد و کارایی ویژه ای دارد.

 

این دستگاه ها از عمق 20 سانت تا عمق 60 سانت را کاوش میکنند . دستگاه هر شرکتی با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن عمق مشخصی را کاوش میکند . قیمت دستگاه طلایاب کوچک نیز به کاربرد آن بستگی دارد. هر چقدر که عمق بیشتری را کاوش کند مبلغ آن بیشتر میشود. نا گفته نماند که قیمت دستگاه در کشورهای تولید کننده ثابت میباشد.

اما به دلیل نوسان قیمت ارز در کشور عزیزمان ایران ، نمیشود قیمت ثابتی را تعیین کرد. پس هنگام فروش دستگاه گنج یاب کوچک ، مبلغ آن با قیمت دلار محاسبه میشود.

پین پوینتر نوکتا

تمامی دستگاه های فلزیاب طلایاب ، در شرکت فلزیاب براتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

خریدار محترم میتواند با سلیقه شخصی خود سیستم را تست کند و پس از استعلام از اصالت کالا و قیمت دستگاه طلایاب کوچک طبق قیمت شرکت تولید کننده ، دستگاه را خرید کند.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *