برنامه گنج یابی

برنامه گنج یابی

جهت مشاوره رایگان درمورد برنامه گنج یابی با کارشناس ما در تماس باشید

09104043277

آیا برنامه گنج یابی کارایی دارد ؟ آیا بازدهی دارد ؟ آیا رایگان است ؟ و سوالات فراوان زیادی درباره برنامه های گنج یابی وجود دارد که شاید به ذهن بعضی افراد برسد. ما در این مقاله قصد داریم که درمورد این نوع برنامه ها توضیح دهیم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

برنامه گنج یابی

با توجه به به این که اخیرا بازار خرید و فروش فلزیاب گنج یاب در ایران داغ شده ، افرادی سودجو با فروش دستگاه ها و برنامه های جعلی تحت عنوان دستگاه اصلی و برنامه جهت پیدا کردن گنجینه ها ، اقدام به کلاه برداری می کنند. در ابتدا باید بدانید که هر دستگاهی با توجه به ساختار و ماهیتشان بازدهی دارند. یعنی این که برای پیدا کردن گنج و دفینه به دستگاه نیاز است.

بعضی از دستگاه های گنج یابی ، برنامه گنج یابی مخصوصی دارند که دستگاه با کمک آن نرم افزار شروع به فعالیت می کنند. اگر برنامه گنج یابی هم وجود داشته باشد مخصوص همان دستگاه است و به تنهایی هیچ کارایی ندارد. این نوع دستگاه ها که با تلفن همراه کار می کنند معمولا تصویری می باشند که برای بررسی اطلاعات گرفته شده توسط دستگاه می باشد.

دستگاه های گنج یاب مدل های مختلفی دارد که یکی از گنج یاب ها شعاع زن یا ردیاب می باشد. به دلیل این که هر فلزی یک فرکانس مخصوصی دارد برنامه گنج یابی وجود دارد که این نوع فرکانس ها در نرم افزار تعریف شده ، برای استفاده از این نوع برنامه نیز نیاز به دستگاه شعاع زن می باشد.

برنامه گنج یابی

همانطور که گفته شد هر دستگاهی طبق ساختاری که دارد زمین را کاوش می کند. هیچ برنامه ای وجود ندارد که بتواند به تنهایی کاوش کند ، پس حتما نیاز به یک سیستمی است که بتواند با آن هماهنگ شود تا کاوش کند و یا برای کاوش کمکی باشد.

به هیچ عنوان گول برنامه گنج یابی را نخورید و هیچ هزینه ای برای این نوع نرم افزار ها نکنید. کلاه بردارانی هستند که از سادگی افراد سواستفاد کرده و پول های هنگفتی را دریافت می کنند. با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور ، بسیاری از افراد به ناچار به دنبال پیدا کردن گنج می روند تا بتوانند راه صد ساله را یک شبه طی کنند ، که به اشتباه در دام این کلاهبرداران اسیر می شوند.

اگر قصد وارد شدن به دنیای هیجان انگیز گنج یابی را دارید پیشنهاد می شود که حتما یک دستگاه فلزیاب و گنج یاب خرید کنید . اگر قصد خرید دستگاهی را دارید که بتواند با برنامه گنج یابی کار کند می توانید دستگاهی خرید کنید که خود دستگاه دارای نرم افزار باشد . ناگفته نماند که بعضی از دستگاه های تصویری هم می توانند با نرم افزار مخصوصی که دارند ، کار کنند.

نرم افزار گنج یابی

برای خرید دستگاه نیز حتما توجه داشته باشید که از شرکت های معتبر که جا و مکان مشخصی دارند خرید کنید . زیرا یکی از عوامل مهمی که در خرید دستگاه بسیار مهم است خدمات پس از فروش ، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *