فروش عتیقه یاب در همدان

فروش عتیقه یاب در همدان

با سلام خدمت همراهان عزیز از دیار هگمتانه، در مقاله های قبل راجب قدمت همدان از لحاظ باستانی صحبت کردیم، همدان اولین پایتخت پادشاهی ایران یعنی مادها می باشد، اثار پیدا شده در محوطه باستانی هگمتانه و نیز کتیبه های گنج نامه از آن دوران میباشد، همچنین این شهر در زمان اشکانیان؛ هخامنشیان، سلجوقیان، ابن بابویه نیز پایتخت ایران بوده است، به خاطر داشتن آثار باستانی زیاد به عنوان پنجمین شهر فرهنگی و توریستی ایران باشد.

همانطور که اشاره کردیم همدان یکی از شهرهایی است که دارای دفینه و گنج های پیدا نشده زیادی میباشد که بیشتر آن به دوران هخامنشیان برمیگردد، زیرا در دوران هخامنشیان ایرانیان باستان و اجدادمان از نظر مالی شرایط خوبی داشتند، همین امر باعث شده است که بسیاری به این کار روی بیاورند، اگر شما عزیزان همدانی تصمیم به خرید عتیقه  یاب در همدان دارید میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

شرکت فلزیاب براتی نمایندگی فروش عتیقه یاب در همدان میباشد، فروش سیستم های اورجینال خارجی را همراه با گارانتی راه اندازی کرده است که کاوشگران عزیز از همدان دیگر مشکل خرید نداشته باشند و به راحتی بتوانند از شهر خود خرید کنند.

فلزیاب همدان

بهترین عتیقه یاب برای همدان

با توجه به افزایش تعداد فروشندگان در این حوزه حتما هنگام خرید در نظر داشته باشید که از شرکت های معتبر خریداری کنید، شما میتوانید جهت دریافت کاتالوگ و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید، هنگام خرید سیستم حتما آن را تست کنید و مطمعن شوید که دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد.

چون تنوع دستگاه های خوب زیاد است به قطع نمیتوان گفت که فلان دستگاه از همه بهتر است، چون این چنین نیست، به دلیل پیشرفت تکنولوژی روز به روز دستگاه ها بهتر میشوند، حال باید در نظر داشته باشید که منطقه کاوش شما به چه مدل دستگاهی نیاز است؟ اگر نقطه مد نظر را میدانید فکر میکنید در چه عمقی است؟ این موارد جزو اولین فاکتور ها هنگام خرید دستگاه عتیقه یاب در همدان میباشد.

در حال حاضر خریداران عتیقه یاب سعی میکنند که یک سیستم کامل خریداری کنند که هنگام کاوش مشکلی وجود نداشته باشد، این موضوع یک امر بسیار مهم است، شرکت فلزیاب براتی سیستم های سه کاره ای به بازار فروش عتیقه یاب ارائه داده است که مشکل اپراتوران عزیز را برطرف کند، این سیستم هم نقطه زن و هم ردیاب و هم اسکنر میباشد، سیستم ردیاب این عتیقه یاب برای پیدا کردن محیط کمشده فلزات در زمین میباشد، سیستم نقطه زن آن برای پیدا کردن نقطه هدف میباشد و اسکنر آن نیز برای اسکن کردن و تصویر برداری از زمین میباشد که لایه بندی های زمین را اسکن میکند.

عتیقه یاب همدان

عتیقه یاب سه کاره برای همدان 

این عتیقه یاب برای اپراتوران  بسیار مفید میباشد و کاوشگرانی که این سیستم را خریداری کردند این موضوع را تایید کرده اند و حتی عزیزانی هم موفق به پیدا کردن فلزات دفن شده در زمین شده اند، فروش عتیقه یاب در همدان توسط شرکت فلزیاب براتی انجام میشود، تمامی سیستم های این شرکت در حضور مشتری توسط خود مشتری تست میشوند و همه سیستم ها دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش میباشد. خریداران عزیز میتوانید با شماره 09104043277 با ما در تماس باشید و یا در تلگرام، واتساپ، ایتا و یا هر اپلیکیشن دیگر در ارتباط باشید و مشاورین ما در خدمت شما عزیزان هستند.

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *