قیمت فلزیاب تصویری

قیمت فلزیاب تصویری

فلزیاب همدان

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. قیمت فلزیاب تصویری در ایران متفاوت است و بستگی به نوع آن می باشد.

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری بستگی به برند، کشور سازنده، سال ساخت، کاربرد و قابلیت های مختلف دارد. قیمت فلزیاب تصویری تقریبا از 30 میلیون شروع می شود و تا 600 میلیون هم می رسد. البته بعضی از سیستم هایی که مستقیما از اروپا وارد می شوند  قیمت آن با دلار روز محاسبه می شود. شما عزیزان می توانید هر مدل از هر نوع از سیستم های تصویری را که بخواهید با نازلترین قیمت خریداری کنید.

خرید فلزیاب تصویری 

اسکنر

برای خرید سیستم تصویری نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. قیمت فلزیاب تصویری در وهله اول قرار دارد زیرا در شرایط اقتصادی کنونی قیمت یک سیستم مناسب و کارآمد بسیار مهم است. برای خرید فلزیاب تصویری بسته به نوع هدف، فلزیاب را انتخاب کنید. سیستمی را انتخاب کنید که از نظر دقت در عمق زنی دقیق باشد و هیچ گونه خطایی نداشته باشد. یک سیستم خوب و مناسب از نظر اندازه و حجم هم باید  طوری باشد که اپراتور مشکلی در حمل و نقل آن نداشته باشد.

از فلزیاب تصویری برای پیدا کردن حفره ها، تونل ها، گنج های پیدا نشده و شناسایی فلزات با ارزش استفاده می شود. این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی مگنتومنر کار میکنند. این تکنولوژی با سنجش میدان مغناطیسی تصویر سه بعدی از لایه های زیر زمین را ایجاد میکند و کاوشگر را از وجود فلزات با ارزش، حفره، تونل و اتاقک آگاه می کند. در حال حاضر سیستم مگنتومتر جزو جدیدترین تکنولوژی در زمینه فلزیابی و گنج یابی می باشد.

کارکرد فلزیاب تصویری 

کار کردن با سیستم فلزیاب تصویری بسیار ساده است. با روشن کردن دستگاه، دستگاه خودکار با زمین بالانس می شود، دستگاه از طریق بلوتوث به لپ تاپ وصل می شود، بعد از اتصال دکمه دستگاه توسط اپراتور زده می شود و سیستم آماده به کار می باشد. سیستم امواج زمین را گرفته و با تبدیل کردن امواج به رنگ و عدد اپراتور را از وجود فلز و یا حفره با خبر می کند. جهت دریافت قیمت و خرید فلزیاب تصویری می توانید با شماره 09104043277 با ما در ارتباط باشید.

بهترین فلزیاب تصویری 

توربو

با توجه به تعداد زیاد فروشندگان و افزایش شرکت های تولید کننده فلزیاب در بازار ایران سیستم های بسیار خوبی وارد بازار شده اند. اما یکی از مهمترین و بهترین شرکت های تولید کننده فلزیاب و گنج یاب تصویری شرکت OKM می باشد. سیستم های این شرکت جزو بهترین سیستم های فلزیاب و گنج یاب تصویری است. شرکت فلزیاب براتی نمایندگی این شرکت بزرگ در ایران می باشد. برای دریافت قیمت فلزیاب تصویری می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *